Πέρυσι στο Σαλόνι της Γενεύης η Cupra παρουσίασε το el-Born σε πρωτότυπη μορφή, ενώ τώρα η αυτόνομη εταιρεία επιδόσεων της Seat μας δείχνει την έκδοση παραγωγής του.
Οι σχετικές αποκαλύψεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της χτεσινής συνέντευξης Τύπου στο Casa Seat της Βαρκελώνης. Το νέο el-Born δεν εμπλουτίζει απλά τη γκάμα της Cupra, αλλά αποτελεί το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.
Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν το νέο el-Born διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh (μεικτή: 82 kWh), η οποία με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία που φτάνει τα 500 χλμ., ενώ μέσω ταχυφόρτισης εντός μόλις 30 λεπτών θα προσφέρει αυτονομία 260 χλμ. Σχετικά με τις επιδόσεις του γνωρίζουμε μόνο ότι η επιτάχυνση από 0-50 χλμ./ώρα διαρκεί 2,9 δευτ.
Δομημένο πάνω στην πλατφόρμα MEB το μηδενικών ρύπων el-Born θα παράγεται στο εργοστάσιο του Ομίλου Volkswagen που βρίσκεται στο Τσβικάου της Γερμανίας, ενώ το λανσάρισμα του έχει προγραμματιστεί εντός του 2021.
Σύμφωνα με τη Cupra το Τεχνικό Κέντρο και η σχεδιαστική ομάδα δεν αρκέστηκαν στα εγκωμιαστικά σχόλια που έλαβε το el-Born όταν έκανε πρεμιέρα, αλλά συνεχίστηκε η εξέλιξη του, ώστε να αποκτήσει πιο έντονο σπορ χαρακτήρα και πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.
Εξωτερικά το νέο el-Born φαίνεται ότι διαθέτει τα γονίδια της Cupra, ενώ ξεχωρίζουν οι Led εμπρός προβολείς, οι χάλκινες πινελιές, στις ζάντες και στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα.
Ασορτί χάλκινες πινελιές υπάρχουν και στο εσωτερικό, ενώ παρατηρούμε επίσης τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής, το ψηφιακό πίνακα οργάνων, τα μπάκετ καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι με τα ενσωματωμένα κουμπιά για τα προγράμματα οδήγησης και την απουσία λεβιέ ταχυτήτων από τη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στα ενδότερα του νέου el-Born η Cupra έχει χρησιμοποιήσει ανακυκλωμένα υλικά, ενώ τεχνολογικό highlight αποτελεί το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και το Dynamic Chassis Control Sport (DCC Sport), το οποίο αναπτύχθηκε αποκλειστικά για το νέο el-Born.