Η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος χώματος ήταν περισσότερο «πιπεράτη» από κάποιες άλλες χρονιές καθώς οι δύο από τις πέντε Ειδικές Διαδρομές διεξήχθησαν υπο το φως των προβολέων.
Αυτό έκανε μια διαφορά στο επαναλαμβανόμενο μενού των ελληνικών αγώνων. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν δύο επαναλαμβανόμενες, «Λουτράκι» 12.97 χλμ. και «Πίσσια» 12.35 χλμ. που έκαναν ένα σύνολο πέντε Ειδικών Διαδρομών συνολικού μήκους 63.61 χλμ. Ο αγώνας είχε σαν κέντρο το Λουτράκι.
Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος με το καλοκουρδισμένο Skoda Fabia R5 ήταν οι ταχύτεροι και στις 5 Ειδικές Διαδρομές κερδίζοντας με χαρακτηριστική άνεση. Θα ήταν ωραίο να βλέπαμε πως θα εξελισσόταν η μάχη με τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου με το άλλο Skoda Fabia R5 αλλά το μοτέρ είχε αντίθετη γνώμη και το πλήρωμα εγκατέλειψε νωρίς.
Όπως νωρίς εγκατέλειψαν και οι Χαλκιάς-Μαχαίρας με το πρωτοεμφανιζόμενο Ford Fiesra R5 με το σύστημα διεύθυνσης να τους στέλνει νωρίς -2η Ειδική Διαδρομή-θεατές.
Από τις ωραίες παρουσίες στον αγώνα η εμφάνιση των Ζυμαρίδη-Σούκουλη στην πρώτης τους συμμετοχή με το Skoda Fabia R5. Η 2η θέση στη γενική είναι ένα άκρως ικανοποιητικό αποτέλεσμα και ελπίζουμε το πλήρωμα να το δούμε και στις επόμενες «συναντήσεις» για το χωμάτινο πρωτάθλημα.
Στο 3ο σκαλί του βάθρου ο διακριτικός Σερδερίδης με τον Μικλό με Skoda Fabia R5.
Και να γιατί το πρωτάθλημα χώματος έχει άλλη βαρύτητα στους ελληνικούς αγώνες. Σε αυτήν τη δύσκολη εποχή με τον Covid-19 να μας απειλεί και πάλι, «μαζεύτηκαν» 5 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.
Με μια λέξη επιτυχία.
Από εκεί και κάτω στη μάχη με τα Mitsubishi οι “Roustemis Ρanagiotis”-Νικολόπουλος με το Evo IX της Kirkos Racing τερμάτισαν στην 4η θέση , πρώτοι της ομάδας Ν με τους Ισμαήλο-Μπακλώρη, Ηλιόπουλο-Νίκου να συμπληρώνουν τις τρείς πρώτες θέσεις της κατηγορίας.
Όσο για την F2 η νίκη πήγε στους “Backos” –«Άρης Ιαβέρης» με το Ford Fiesta. Τον αγώνα ξεκίνησαν 30 πληρώματα και τερμάτισαν τα 20.
Δείτε μια σειρά φωτογραφιών στο gallery από το ράλι Start Line.