Πριν από την έναρξη των τρίτων και τελευταίων ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Αυστρίας η FIA ανακοίνωσε ότι το ενεργό σύστημα διεύθυνσης της Mercedes W11 με την ονομασία DAS είναι νόμιμο καθώς δεν επηρεάζει την αεροδυναμική αλλά ούτε και την ανάρτηση του μονοθεσίου.
ADVERTISEMENT
Ο αγωνιστικός διευθυντής της RB Aston Martin Κρίστιαν Χόρνερ κατέθεσε ένσταση σύμφωνα με τα άρθρα 3.8 και 10.2.3 του τεχνικού κανονισμού.
Οι τεχνικόι έφοροι απέρριψαν την ένσταση με το DAS να μην κρίνεται παράνομο για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω.
Ο Χόρνερ για το DAS δήλωσε ότι είναι ένα πολύ έξυπνο σύστημα αλλά το ερώτημα είναι εαν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς σε μια βασικά γκρίζα περιοχή; Προφανώς, θέλουμε μεγαλύτερη σαφήνεια στο τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται συνέχισε ο Χόρνερ για να καταλήξει στο πόσο δίκαιο είναι να χρησιμοποιείται φέτος αφού απαγορεύτηκε το 2021.
Να σημειωθεί ότι το DAS παρουσιάστηκε στις πρώτες επίσημες -χειμερινές- δοκιμές της Βαρκελώνης και μόλις ανακαλύφθηκε ξεκίνησαν οι διαμάχες .
Ξεκίνησαν δεν ξεκίνησαν οι διαμάχες τα πρώτα αποτελέσματα από την Αυστρία έδειξαν ότι τα Mercedes θα είναι και πάλι άπιαστα.
Για να δούμε στον αγώνα τι θα γίνει.