Μπορεί αυτήν την εποχή οι προβολείς να φωτίζουν την ομάδα της Renault στη Formula 1 καθώς και τον Φερνάντο Αλόνσο λόγω της νέας συνεργασίας τους από το 2021.
Όμως ας θυμηθούμε τι έκανε ο Ισπανός λίγες εβδομάδες πριν την ανακοίνωση της συνεργασίας.
Ο Ισπανός λοιπόν δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ακολούθησε το πρόγραμμα εξέλιξης του νέου Toyota Hilux το οποίο εφοδιάζεται με τον καινούργιο κινητήρα 2.8 λίτρων καθώς και την καινούργια πίσω ανάρτηση.
Ο Αλόνσο οδήγησε όσο πιο γρήγορα ήταν εφικτό το νέο Hilux σε χωμάτινες διαδρομές στο πλαίσιο της εξέλιξης σαν «συνέχεια» της συμμετοχής του στο μαραθώνιο του Ντακάρ.
Ο Αλόνσο με την ομάδα της Toyota έχει κερδίσει τις 24ώρες του ΛεΜαν δύο φορές ενώ στις αρχές του χρόνου με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Μαρκ Κομά (νικητής 5 φορές στο Ντακάρ με μοτοσυκλέτα) συμμετείχε στην πιο γνωστή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ, οδηγώντας ένα από τα εργοστασιακά Hilux τερματίζοντας στην 13η θέση στο πρώτο του αγώνα στην έρημο.
Ο Αλόνσο θα συνεχίσει τη συνεργασία του με την Toyota και για τη φετινή χρονιά ενώ ο στόχος του είναι η νίκη στις 500 Μίλια της Ινδιανάπολης.
Αν το πετύχει θα είναι ο δεύτερος οδηγός στην ιστορία του παγκόσμιου motorsport μετά τον βρετανό Γκράχαμ Χιλ που κατακτά το Triple Crown.
Νίκη δηλαδή στο Γκραν Πρι του Μονακό, στις 24ώρες του ΛεΜαν και στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης .
Ο Χιλ κατέκτησε το άτυπο triple Crown κερδίζοντας τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1966, το 1972 το ΛεΜαν και το Μόντε Κάρλο 5 φορές 1963, 1964, 1965, 1968, 1969.
Ο Αλόνσο έχει κερδίσει το Γκραν πρι του Μονακό το 2006- 2007 και τις 24 ώρες του ΛεΜαν το 2018 και 2019.
Όμως υπάρχει ένας ακόμα μεγάλος οδηγός –εν ενεργεία- που έχει κερδίσει σε Μονακό και Ινδιανάπολη και από τη συλλογή του απουσιάζουν τα κύπελλα από το ΛεΜαν. Είναι ο Κολομβιανός Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με δύο νίκες στην Ινδιανάπολη 2000, 2015 και μια στο Μόντε Κάρλο το 2003.