Ο Δημήτρης Μιχελακάκης ξέρει τι κάνει και είναι σαφές πως υφίσταται στρατηγική ώστε να εξασφαλιστεί ο τίτλος. Χαλάλι λοιπόν το ρίσκο να προκηρυχθεί αγώνας με την ονομασία Ράλι Ακρόπολις. Η προσμέτρησή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, που μπορεί να χαρακτηρίζεται και ως απρέπεια, θα κριθεί και λεπτομέρεια αν την ευθύνη τη μοιράζεται με κυβερνητικούς ή με άλλους αρμόδιους, όπως πχ οι εν δυνάμει χορηγοί του αγώνα. Σημαντικό να βρίσκεται σε συνεννόηση με τον mr SeaJet Μάριο Ηλιόπουλο, ώστε να έχει δυνατό συμπαίκτη σε μια προσπάθειά, επιτέλους με προοπτική.
Πάντως, ο Δημήτρης Μιχελακάκης το 2014 μόνος του επανέφερε το Ράλι Ακρόπολις στη ζωή, έχοντας τη στήριξη της seajet, όπως και μόνος του το σκότωσε το 2018. Ειναι της μοναξιάς ο Πρόεδρος και μακάρι να αλλάξει ρότα, ότι και αν συμβεί με τα διοικητικά της Ομοσπονδίας. Όποιος και αν είναι ο τυπικός του ρόλος.
Την ίδια ώρα, στην ΕΛΠΑ, οι αμετανόητοι αδυνατούν να προσαρμοστούν και έχουν ξεπεράσει την γραφικότητα, σκοτώνοντας και την αξιοπρέπεια που κληρονόμησαν απο σημαντικούς όταν και γράφτηκε η ιστορία της λέσχης και του αγώνα, από όλους μας.
Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σημειώσουμε οτι μέλη της διοικούσας την ΟΜΑΕ δυστυχώς δεν διέψευσαν όσους ζούσαν για το διχαστικό 5-4, και δεν προέκυψε ο δρόμος του διαλόγου και της υγιούς αντιπαράθεσης, στοιχείο πολιτισμού και για την επόμενη ημέρα. Σε ένα εκλεγμένο ΔΣ, όπως αρμόζει σε μια έντιμη Ομοσπονδία με προοπτική.
Τέλος, τα εύσημα στην ΕΠΑ που συντόνισε ο Δημήτρης Αθανασέκος. Τους ανατέθηκε δύσκολο έργο και χωρίς υπερβάσεις, αγνοώντας πιέσεις παρουσίασαν ένα ισορροπημένο πρόγραμμα με τα θετικά να περιορίζουν τις αστοχίες.
Η σύγχρονη Επιτροπή Αγώνων που ονειρευόμαστε:
Με έμμισθο Διευθυντή-συντονιστή και μια μικρή ευέλικτη ομάδα με όραμα, στρατηγική, σεβασμό στις επιτροπές και μακριά απο την αμοιβόμενη στελέχωση αγώνων από τα μέλη της. Επιλογή που πληγώνει το κύρος των στελεχών και εκθέτει το θεσμό. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.