Ράλι Ακρόπολις, το κορυφαίο ραντεβού του παγκοσμίου πρωταθλήματος που περίμεναν καρτερικά αυτό το διάστημα (τέλος Μαΐου, αρχές Ιουνίου)οι φίλοι των αγώνων, για έναν ολόκληρο χρόνο.
Ήταν η εποχή που η Ελληνική επαρχία φορούσε τα γιορτινά της για να δεχτεί τους καλύτερους «πολεμιστές» των Ειδικών Διαδρομών, οι οποίοι ζωγράφιζαν με το γκάζι στο πάτωμα στο χωμάτινο καμβά, καθώς μια νίκη στα σκληρά Ελληνικά χώματα μετρούσε σαν το μισό πρωτάθλημα για τους επαγγελματίες οδηγούς/συνοδηγούς με τις εργοστασιακές ομάδες.
Ταυτόχρονα η φωτογραφία της εκκίνησης με τα πολύχρωμα αγωνιστικά αυτοκίνητα κάτω από την Ακρόπολη έκανε το γύρο του κόσμου, γνωρίζοντας την Ελλάδα μέσα από μια διαφορετική προσέγγιση, πιο τουριστική.
Για τους φίλους των αγώνων, ήταν ένας ολόκληρος χρόνος προγραμματισμού, σχεδίασης και αναζήτησης για την εύρεση του καλύτερου σημείου, ώστε σκαρφαλωμένοι σε κάθε πλαγιά να έχουν την ιδανική θέα για να θαυμάσουν μέσα από τα χρώματα και τα αρώματος της υπέροχης Ελληνικής φύσης, τη μάχη των κορυφαίων πληρωμάτων απέναντι στα χρονόμετρα με στόχο τη νίκη.
Όλα αυτά μέχρι το 2013. ‘Ηταν η χρονιά που το ράλι Ακρόπολις, ως ένας από τους καλύτερους αγώνες του WRC, θα είχε για τελευταία χρονιά τη θέση του στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Μετά ήρθε το χάος, ο αγώνας έσβησε από το WRC, υποβιβάστηκε προσμετρώντας στο ERC, για να χαθεί οριστικά λόγω ανικανότητας όλων των εμπλεκομένων και να μείνουν τελικά οι αναμνήσεις.