Ήταν η εποχή που ο πειραματισμός ήταν δεδομένος και δεν υπήρχε πεπατημένη στην σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. Οι υπεύθυνοι άφηναν τη φαντασία τους να δουλέψει και έφερναν το αποτέλεσμα στη ζωή, χωρίς ενδοιασμούς. Το αποτέλεσμα, άλλοτε τους δικαίωνε και άλλοτε όχι, όμως το μόνο σίγουρο είναι πως κάθε αυτοκίνητο είχε την δική του μοναδική ταυτότητα.
Ας δούμε μερικές περιπτώσεις των ΄80s και 90s που λατρεύουμε να μισούμε:
Datsun 280ZX: Με 140 ίππους και παραγματικά ξεχωριστή σχεδίαση, αυτό το Datsun έχει γίνει σχεδόν ένα κλασικό σπάνιο μοντέλο.
Cadillac Cimarron: Ο ορισμός του sedan με ξεκάθαρες γραμμές και αρκετή πολυτέλεια για την εποχή.
Chrysler Imperial: Δεν ήταν γρήγορη, δεν έστριβε καλά, όμως τόσο μέσα αλλά και κυρίως έξω, είχε την δική τους ταυτότητα που φώναζε από μακριά, προσέξτε με.
Nissan Pulsar: Όταν συνδυάζεις τις λέξεις coupe και van, πώς να μην μείνεις στην ιστορία;
Lancia Ypsilon: Με 1.400άρη κινητήρα 78 ίππων και compact διαστάσεις, ξεχώρισε τόσο στην ιταλική όσο και στην ελληνική αγορά.
Ford Ka: Η Ford το τόλμησε και έφτιαξε ένα λιλιπούτειο αμάξι πόλης που τελικά αγαπήθηκε για τις καμπύλες του.
Plymouth Prowler: Όμορφο; Όχι. Μοναδικό; Σίγουρα. Με 214 ίππους από V6 κινητήρα και αυτή την περίεργη εμφάνιση, έβαλε το δικό της λιθαράκι στην ιστορία.
Fiat Multipla: Και το καλύτερο για το τέλος. Όσο και να μην σου αρέσει οφείλεις να παραδεχθείς ότι δεν μοιάζει με κανένα άλλο.