27.000 κυβικά κινητήρας σε αυτοκίνητο; Μπορεί να φαίνεται τρελό αλλά αυτό ακριβώς έκανε ένας άντρας στη Σουηδία. Ναι, έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τέτοια project από Αμερικανούς, όμως στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για τη Σουηδία.
Ο Daniel Werner, ένας Σουηδός πήρε ένα Ford Crown Victoria και έκανε το λεγόμενο engine swap, δηλαδή έβγαλε τον κινητήρα που είχε αρχικά το αυτοκίνητο, προκειμένου να βάλει στη θέση του έναν άλλον. Μάλιστα, ο κινητήρας που επέλεξε δεν προέρχεται καν από αυτοκίνητο, αλλά από τανκ.
Οδηγός για χειροκρότημα! Φέρνει σβούρες στην εθνική και δεν ανοίγει ρουθούνι (video)
Αρχικά ο Werner ήθελε να τοποθετήσει στο Crown Victoria ένα μεγαλύτερο σύνολο. Συγκεκριμένα, το Rolls-Royce Griffon των 37 λίτρων που χρησιμοποιούσαν τα βομβαρδιστικά αεροπλάνα Spitfire κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ωστόσο, τελικά κατέληξε στην κάπως λιγότερο τρελή λύση του Rolls-Royce Meteor V12 των 27 λίτρων, ο οποίος έμπαινε σε τανκς, επίσης κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές του θηριώδους μοτέρ, η ταχύτητα περιστροφής του μπορεί να φτάσει μέχρι τις 3.000 σ.α.λ. και η ισχύς του είναι 550 ίπποι. Ο Werner εργάζεται ώστε να βελτιώσει και τα δύο νούμερα. Στόχος είναι οι στροφές να μπορούν να φτάνουν στις 4.000 σ.α.λ. και η ισχύς να εκτοξευτεί στους 2.500 ίππους. Για να καταφέρει το τελευταίο ο Σουηδός πρωταγωνιστής της ιστορίας θα τοποθετήσει δύο πολύ μεγάλα turbo αλλά και ηλεκτρονικό εγκέφαλο ο οποίος έχει φτιαχτεί ειδικά για την περίσταση.
Φυσικά η τοποθέτηση ενός κινητήρα που μετράει 27.000 κυβικά σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο όπως είναι το Crown Victoria μόνο εύκολη διαδικασία δεν είναι, με τα σημαντικότερα προβλήματα να είναι οι διαστάσεις και το βάρος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για να λυθούν ως ένα βαθμό τα παραπάνω, το μπροστά μέρος του Victoria αντικαταστάθηκε από εκείνο ενός Chevrolet C10, ένα pick-up που έβγαινε τη δεκαετία του ‘60. Ως επιπλέον μέτρο σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου έχει τοποθετηθεί ένα δεύτερο, υποστηρικτικό πλαίσιο. Άλλωστε το βάρος του κινητήρα φτάνει τα σχεδόν 300 κιλά. Ακόμα, ο Werner έπρεπε να αφαιρέσει εντελώς το παρμπρίζ και το κομμάτι του πλαισίου που χωρίζει την καμπίνα από τον κινητήρα, προκειμένου να τοποθετήσει το μοτέρ όσο πιο πίσω γίνεται.
Ο απώτερος στόχος του Σουηδού για το Meteor Interceptor, όπως ονομάζει το project του, είναι να πιάσει τα 320 χλμ./ώρα.