Στην Ελλάδα μας είναι άγνωστο το μοντέλο Sylphy, ωστόσο στη μεγάλη αγορά της Κίνας είναι το εμπορικότερο sedan της Nissan.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το Sylphy προσθέτει στη φαρέτρα του το υβριδικό σύστημα e-Power δεύτερης γενιάς. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι και στη χώρα μας αναμένουμε να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Qashqai με το προηγμένο υβριδικό σύστημα e-Power.
Ας επανέλθουμε όμως στο Sylphy, ώστε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την εν λόγω τεχνολογία. Σύμφωνα με τη Nissan συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα, βενζινοκινητήρα και μπαταρία υψηλής απόδοσης.
Βασική του διαφορά σε σύγκριση με τα άλλα υβριδικά συστήματα είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους μπροστινούς τροχούς προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση, ενώ ο μικρός και αποδοτικός βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας, όταν είναι απαραίτητο.
Οδηγούμε το νέο υβριδικό Nissan Qashqai-Απογείωση σε οδική συμπεριφορά, χώρους, τεχνολογία και ποιότητα!
Προς το παρόν δεν έχουμε στη διάθεσή μας περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά, γνωρίζουμε όμως ότι η ροπή αγγίζει τα 300 Nm και η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 3,9 λίτρα/100 χλμ.
Το καινοτόμο υβριδικό σύστημα e-Power στην Κίνα είχε εγκαινιάσει το Note, ενώ ακολούθησαν τα Kicks και Serena. Στόχος της Nissan είναι να λανσάρει μέχρι το 2025 στην Κίνα έξι μοντέλα με το υβριδικό σύστημα e-Power.
Παράλληλα η Nissan δηλώνει ότι το υβριδικό σύστημα e-Power έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια εντελώς νέα οδηγική εμπειρία στους πελάτες της στην Κίνα, στην προσπάθειά τους για κινητικότητα υψηλής ποιότητας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2030, κάθε νέο Nissan που προσφέρεται σε βασικές της αγορές θα είναι εξηλεκτρισμένο.