Ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος χώματος, το 39ο ράλι Φθιώτιδος που διοργάνωσε η Α.Λ.Α. Λαμίας σε Ειδικές Διαδρομές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις με 20 μόνο συμμετοχές, σαν εικόνα ήταν αρνητική.
Μια εικόνα που σε βάζει σε σκέψεις για την πορεία του ελληνικού motorsport, όχι γιατί ο κάθε αγωνιζόμενος είναι ελεύθερος να συμμετάσχει όπου και όποτε θέλει, αλλά ποιος χορηγός θα επενδύσει βλέποντας στη λίστα των συμμετοχών μόνο 20 πληρώματα, που εκκίνησαν τον αγώνα 19 (στο άρθρο 5, του συμπληρωματικού κανονισμού, παράγραφος 2, αναφέρει ότι εαν οι συμμετοχές είναι λιγότερες από 20 ο αγώνας ματαιώνεται. Φυσικά δεν υπάρχει διευκρίνηση, 20 στο Τεχνικό Έλεγχο, ή 20 στην εκκίνηση) και τερμάτισαν 10.
Γιατί με 20 μόνο πληρώματα ούτε οι θεατές δε θα μπουν στη διαδικασία παρακολούθησης.
Πως λοιπόν το κάθε πλήρωμα θα ακολουθήσει διαδικασία ανεύρεσης χορηγών για να υποστηρίξουν-συμμετάσχουν- σε αυτό που αγαπούν, με τέτοια «εικόνα».
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρει η ΟΜΑΕ, καθώς όλα ξεκίνησαν παραμονές των αγώνων, όταν θέσπισαν νέους κανονισμούς. Στην πορεία τα άλλαξαν πάλι, αλλά εντωμεταξύ συστάθηκε επιτροπή αγωνιζομένων με 5μελή συντονιστική επιτροπή που συντονίζει για τις κινήσεις 400 και πλέον αγωνιζόμενους όπως έχουν δηλώσει, και το αποτέλεσμα πέρα της κόντρας που έχει ξεσπάσει είναι η αποχή, ή αγώνες με λίγες συμμετοχές, που είναι εναντίον της όλης εικόνας του ελληνικού motorsport.
Το 39ο ράλι Φθιώτιδος διοργανώθηκε λοιπόν, με νικητές του Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα που οδήγησαν για πρώτη φορά το Skoda Fabia R5, κέρδισαν όλες τις Ειδικές Διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες) και ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου χωρίς να απειληθούν από κανένα άλλον συνδυασμό.
Το μόνο πλήρωμα που μπορούσε να κόψει το ρυθμό των νικητών ήταν οι Ρουστέμης- Μπακλώρης, DS3 R5, που όμως εγκατέλειψαν από συμπλέκτη στην 3η Ειδική Διαδρομή.
Στη δεύτερη θέση και πρώτοι στην F2 οι Καρανικόλας-Κακαβάς (Ford Fiesta Rally4) και στην τρίτη οι Ισμαήλος-Σούκουλης (Mitsubishi Evo IX)
Αναλυτικά η κατάταξη στον πίνακα που ακολουθεί.