Η «ακροπολική» Ειδική Διαδρομή των Σκούρτων 13.02 χλμ. συγκέντρωσε 56 συμμετοχές και παρά το κρύο αρκετούς φίλους των αγώνων -γνωστά ως επι το πλείστον τα πρόσωπα, και αυτό είναι πρόβλημα, εάν δεν παρακολουθεί η νέα γενιά- στα διάφορα σημεία της.
Και οι 56 συμμετοχές σε αυτήν την πολύ δύσκολη εποχή, χωρίς πρωτάθλημα ράλι, αλλά και αποχή λόγω της διαμάχης μιας μεγάλης μερίδας αγωνιζομένων με την ΟΜΑΕ, έφερε κάποια χαμόγελα.
Και το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής. Τι θα γίνει το 2023. Οι Ελληνικοί αγώνες χρειάζονται όραμα και σεβασμό για να ξεφύγουν από το τέλμα που έχουν πέσει, έχοντας δημιουργήσει αντιπαλότητες, έχθρες και τσακωμούς και φυσικά να ξεπεραστεί ότι όποιος δε συμφωνεί με τις απόψεις της ΟΜΑΕ να είναι εχθρός της.
Από οργανωτικής πλευράς υπήρξαν πολλά παράπονα, κυρίως με τις ρυθμίσεις των ρολογιών, καθώς όπως ειπώθηκε υπήρχε διαφορά 38 δευτ. μεταξύ “service in-service out” και στους αγώνες η ακρίβεια των ρολογιών πρέπει να είναι στο ακέραιο.
Είδαμε το service park να είναι σε δημόσιο στενό δρόμο, που θύμιζε περισσότερο ανάβαση καθώς ήταν κατά μήκος, ενώ στην ανασυγκρότηση των πληρωμάτων που είναι κλειστός στην πρόσβαση χώρος, γινόταν απλά πανηγύρι από τον κόσμο.
Προσπερνώντας βέβαια ότι στο διπλανό δρόμο από το service-park ήταν οι πάγκοι της λαϊκής αγοράς για τους κατοίκους της περιοχής.
Από αγωνιστικής πλευράς οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου με το πιο σύγχρονο αυτοκίνητο του αγώνα, το Skoda Fabia R5, πήραν μια άνετη νίκη κερδίζοντας με διαφορά τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές, ενώ στην τρίτη ταχύτεροι ήταν οι δεύτεροι γενικής (+30,51 δευτ) οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Evo IV) ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Καρανικόλας-Κακαβάς (Ford Fiesra R4) πρώτη στην F2, θέση που «κρατούσαν» οι Λευκαδίτης-Άκρατος (Peugeot 208 R4) που όμως ποινή 5’22’’ τους έριξε στην 4η θέση.
Μας άρεσε ο νεαρός Θάνος Αθανάσουλας (γιός του Σταμάτη, πρωταγωνιστής στα 1.300 κ.εκ. με τα Starlet και πρωταθλητής Ενιαίου με τα Zastava Yugo) με τον Βασίλη Μπασιούκα και το πολύ ωραίο βαμμένο Μitsubishi Evo VI, ενώ στην τελευταία Ειδική Διαδρομή οι Μπαντούνας-Παναγιωτούνης (Mitsubishi Evo VI) που διεκδικούσαν την 2η θέση (+ 5,74 δευτ. πίσω από Παραδείση) εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο.
Κατηγορία Ιστορικών
Σε αυτήν την κατηγορία ήταν ένας μονόλογος των Αλέξανδρου Χαλιβελάκη (γιός του Μανώλη –«Καψάσκη») Θάνου Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις τρεις Ειδικές Διαδρομές.
Στη δεύτερη θέση η έκπληξη του αγώνα, με τα ιστορικά, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραίτη με το αδύναμο Toyota Corolla.
Tρίτοι οι Γιάννης Εδιπίδης-Κίμωνας Λουμίδης (Ford Escort Mexico).
Mία θέση πιο κάτω οι Σκαλτσάς-Ξάνθος με το VW Golf που θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να διεκδικήσει, ενώ οι Πιερουτσάκος-Ματαλιωτάκης (Peugeot 205 Rallye) ολοκλήρωσαν στη 5η θέση και πρώτοι στα «μικρά» της κατηγορίας.
Ο ζωηρός Μανουσαρίδης με τον Ζωγράφο (Ford Escort MKII) συμπλήρωσαν την πρώτη 6άδα.
Ο Κουτσίκος με τον Βαζάκα και το ανανεωμένο Toyota Starlet (από το Ιστορικό ράλι Ακρόπολις) καθώς έφερε «κοντή» κρεμαγιέρα, κιβώτιο με αγωνιστικές σχέσεις, αλλά με λάθος ελαστικά, δεν βρήκε τη χρυσή τομή και η συμμετοχή ήταν πολύ κάτω από τις δυνατότητές της, ενώ άλλες εποχές θύμισε η Alpine A110 των Λάμπρου-Κόλλια.
Αυτά λοιπόν από το 3ο ράλι Σπριντ Βοιωτίας που προσμετρούσε στο Κύπελλο Χώματος, το οποίο άφησε πολλά ερωτηματικά για το 2023, άσχετα εάν οι άνθρωποι του σωματείου που διοργάνωσε τον αγώνα, η ΕΠΑ και η ΟΜΑΕ χαμογέλασαν με νόημα.