Οι 64 συμμετοχές του 3ου ράλι Βοιωτίας έμοιαζαν σαν λάμψη στο «σκοτεινό» χώρο των αγώνων.
Αγώνας με τον οποίο άνοιξε η αυλαία στη χώρα μας, την πρώτη Κυριακή του Μαρτίου, για το 2023, ύστερα από μια πολύ δύσκολη χρονιά, με αποχή, ματαίωση αγώνων, αντιπαλότητες και προστριβές.
Το 3ο ράλι Βοιωτίας πέρα από τον αριθμό των συμμετοχών, είχε όλα αυτά ώστε να πετύχει η συνταγή.
Ήταν κοντά στην Αθήνα, στην περιοχή των Δερβενακίων όπου περιλάμβανε δύο επαναλαμβανόμενες πολύ ενδιαφέρουσες -χωμάτινες- Ειδικές Διαδρομές, «Δαφνούλα», «Σκούρτα», οι οποίες συγκέντρωσαν πολύ κόσμο, γεμίζοντας και τις ταβέρνες της περιοχής, καθώς η συμμετοχή των 5 R5, όπως και να το κάνουμε αποτέλεσε πόλο έλξης.
Κάπως έτσι θέλουμε τη συνέχεια με την ανάβαση Πιτίτσας , σε άλλο φυσικά αγωνιστικό περιβάλλον που ακολουθεί στο πρόγραμμα των αγώνων…
Στο αγωνιστικό μέρος η συμμετοχή των Κυπρίων Τσουλόφτα-Ηλία με το Volkswagen Polo R5 (που θυμίζουμε ότι ο Κύπριος οδηγός είχε κάνει ένα εξαιρετικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το 2022) δεν άφηνε περιθώρια για το ποιος θα είχε τον πρώτο ρόλο ως προς τη νίκη, με τον Κεχαγιά-συνοδηγός ο Κουζιώνης στο καλύτερο Skoda Fabia R5 στη χώρα μας. Ο Κεχαγιάς είχε κάνει τους υπολογισμούς του καθώς είχε δουλέψει πάρα πολύ στο περιθώριο του αγώνα δίπλα στον πολύ γρήγορο Ιταλό Σιμόνε Καμπεντέλι. .
Παρόντες οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Skoda Fabia R5 που επανεμφανίστηκαν μετά τον εθνικό μας αγώνα του Σεπτεμβρίου, ενώ ερωτηματικά ως προς την επίδοσή τους άφηναν οι Παντελή-Λάος από την Κύπρο με DS3 R5, και οι Χατζημάρκος-Τσαούσογλου επίσης με Skoda Fabia R5.
Στις συμμετοχές μια σειρά από προσεγμένα Mitsubishi Evo με τους Παραδείση-Φράγκου, Ισμαήλο-Σούκουλη, Ντάβαρη-Μακρινό, «Σημετρά»-Πάλλα, στην F2 όμορφα Peugeot 208 με τους Λευκαδίτη-Άκρατο, Αγαθοκλέους-Ζάχου από Κύπρο, «Αντκανέλ»-Τσάδαρης, «Σάσσος»-Βάββος με 206, Αθανάσουλας-Μπασιούκας, Δελαπόρτας-Παναρίτης με διαφορετικά Ford Fiesta., φιγουράριζαν στις συμμετοχές.
Στα ιστορικά οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας (Ford Escort), Πιερουτσάκος-Ματαλιωτάκης (Peugeot 205), Χαλκιάς-Κόμνος (Nissan Sunny), Παραδείσης-Μπόγδανος(Ford Escort), Χαλιβελάκης-Παπαγεωργίου (Ford Escort) ξεχώριζαν.
Στον αγώνα οι Τσουλόφτας-Ηλία επιβάλλουν τον ρυθμό τους, κερδίζουν τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές, αποκτούν διαφορά ασφαλείας, αλλά το μοτέρ του Polo R5 δεν αντέχει και το πλήρωμα εγκαταλείπει στην 3η Ειδική Διαδρομή.
Ετσι ο δρόμος ανοίγει για τους Κεχαγιά-Κουζιώνη. Γράφουν τον ταχύτερο χρόνο στις επόμενες δύο Ειδικές Διαδρομές και κερδίζουν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς με δεύτερους τους Παντελή-Λάο και τρίτο του Παραδείση-Φράγκου, ενω στην F2 κύπελλα της νίκης σήκωσαν οι Λευκαδίτης-Άκρατος, τερματίζοντας στην 5η θέση της γενικής πίσω από τους Ισμαήλο-Σούκουλη .
Oι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης εγκατέλειψαν από μετάδοση στην 1η Ειδική Διαδρομή, ενώ οι Χατζημάρκος-Τσαούσογλου αντιμετώπισαν προβλήματα με το μοτέρ ενώ είχαν και κλατάρισμα για να τερματίσουν στη 10η θέση.
Στην κατηγορία των Ιστορικών οι Χαλιβελάκης -Παπαγεωργίου πήραν τη νίκη κερδίζοντας μια Ειδική Διαδρομή. Στη δεύτερη θέση οι Χαλκιάς-Κόμνος σημειώνοντας και αυτοί ένα ταχύτερο χρόνο με ένα υποδεέστερο αυτοκίνητο κάτι που δείχνει οτι ο Θέμης ξεπέρασε τα όριά του, ενώ σε δύο Ειδικές Διαδρομές τον ταχύτερο χρόνο σημείωσαν οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας, που πραγματικά απογείωσαν το Escort στις δύο Ειδικές Διαδρομές που κέρδισαν, για να τερμάτισαν στη 10 θέση, καθώς στις άλλες δύο Ειδικές Διαδρομές οι χρόνοι ήταν αργοί, για ένα πλήρωμα που διασκεδάζει με τον τρόπο του..
Στην 3η θέση ύστερα από καλή επίδοση οι Αμαξόπουλος-Μωραϊτη που οδηγούν σαν τον άνεμο την 4θυρη Toyota Corolla, “στρίβοντας” με τη φόρα..
Εγκατέλειψαν από μηχανικές βλάβες οι Πιερουτσάκος-Ματαλιωτάκης (Peugeot 205) και Λάμπρου-Κόλλιας με την Alpine A 110, αυτοκίνητο συνδεδεμένο με τη μισή ιστορία των ελληνικών αγώνων.
Ο αγώνας διοργανώθηκε από το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α
Αναλυτικά τα αποτελέσματα