Στην πρόσκληση της «Πίνδου» από τον ΣΙΣΑ που ήταν πίσω από τη διοργάνωση έδωσαν το παρόν 21 πληρώματα της κατηγορίας regularity, πλαισιωμένα από 6 συμμετοχές του εξωτερικού και από 14 αγωνιζόμενους στην κατηγορία Sport Touring.
ADVERTISEMENT
Από τις 4 ειδικές «Δωδώνη», «Δικόρυφο», «Καβαλλάρι» «Λιγγιάδες» προκρίθηκαν για τις 3 πρώτες θέσεις της εκκίνησης οι πρωταθλητές Ευρώπης Christian Crucifix-Jennifer Hugo με Ford Anglia, ο βετεράνος του Ιστορικού Μόντε Κάρλο Μάκης Κατοχιανός με συνοδηγό Γιώργο Χριστακέα με Ford Fiesta και οι νικητές του 24 Ώρες Ελλάδα 2021 Μίλτος Μητσιάς -Αποστόλης Πανόπουλος.
Στο τέλος της υπερειδικής «Λιγγιάδες» παρατέθηκε γεύμα προς τιμήν των αγωνιζομένων με θέα τη λίμνη Παμβώτιδα.
Την Παρασκευή 24 Ιουνίου στις 10:30 δόθηκε η εκκίνηση του κυρίως αγώνα απο τον Δήμαρχο Ιωαννιτών κ. Μωυσή Ελισάφ, τον εκπρόσωπο της Δωδώνης, κ. Γιάννη Κεϊσογλου και τον εκπρόσωπο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ιωαννίνων, κ. Γρηγόρη Καρρά.
Η πρώτη ειδική «Μπαλτούμα» ζόρισε πολλά πληρώματα και ακολούθησαν οι «Μηλωτάδες» και «Βοτονόσι» μέχρι την ειδική διαδρομή και την ανασυγκρότηση του Ανηλίου, όπου παρατέθηκε γεύμα προσφορά της οργανωτικής επιτροπής.
Μέχρι την ανασυγκρότηση οι Κονταράτος—Ιατρίδης με VW Golf GTi, ακολουθούμενοι από τους φετινούς νικητές του ΙΡΑ, Χατζηκωνσταντίνου-Δημακαρέα επίσης με VW Golf GTi και τους Crucifix-Hugo με Ford Anglia είχαν «μοιραστεί» τις 3 πρώτες θέσεις.
Στην κατηγορία Sport Touring οι Μουζούκης-Ματσάγκος BMW 318i ήταν επικεφαλης ακολουθούμενοι από τους Μελανίτη-Πιταράκη Ford Escort RS2000 και τους Λαγάκη-Τσαλίκη Subaru Legacy. Συνέχεια με «Χαλίκι», με πέρασμα από «Μπάρου», τις ειδικές «Κτιστάδες» «Γραικικό» που δυσκόλεψαν πολύ τα πληρώματα και ανασυγρότηση στη Λίμνη Ζηρού.
Η πρωτοπορία στη Regularity αλλάζει χέρια και περνάει στους Crucifix-Hugo Ford Anglia με δεύτερους τους Andonov-Andonova Volvo 121 και τρίτο τον δις νικητή του Pindos Historic Rally και 2ο νικητή του Monte Carlo Historique 2018, Γιώργο Δελαπόρτα, με συνοδηγό τον Άκη Abastado με VW Golf GTi.
Για τη συνέχεια «Παπαδάτες», «Πολυστάφυλο», «Σούλι» και «Αρχαία Δωδώνη» έφεραν τα πληρώματα αργά το βράδυ στον τερματισμό της πρώτης ημέρας στα Ιωάννινα.
Αρκετά αυτοκίνητα λαβώθηκαν, όμως μηχανικοί και πληρώματα δούλεψαν το βράδυ για να καταφέρουν να συνεχίσουν. Η προσωρινή κατάταξη έδειχνε μία προσωρινή υπεροπλία των Golf GTi με πρώτους τους Δελαπόρτα-Abastado, 2ους τους Κατσαούνη-Μανσόλα και 3ους τους Κονταράτο-Ιατρίδη .
Στην Sport Touring έγινε ανατροπή, με τους Μελανίτη-Πιταράκη να παίρνουν την πρωτοπορεία από τους Μουζούκη-Ματσάγκο και Λαγάκη-Τσαλίκη.
Το Σάββατο 25 Ιουνίου στις 09:30 ξεκίνησαν το 2ο σκέλος, όπου τίποτα δεν έχει κριθεί. «Χαροκόπι», «Χουλιαράδες», «Μιχαλίτσι» και «Μηλιωτάδες 2» οδήγησαν στον σταθμό ελέγχου χρόνου της Βοβούσας, όπου παρατέθηκε ένα ακόμα γεύμα προσφορά της οργανωτικής επιτροπής.
Ενώ μέχρι εδώ οι Δελαπόρτας-Abastado-VW Golf GTi συνέχιζαν να προηγούνται, ένα λάθος στην αρχή της ομώνυμης ειδικής, τους έριξε αρκετές θέσεις στη βαθμολογία. Βλάβες και ατυχίες έβγαλαν αρκετά πληρώματα εκτός διεκδίκησης και έτσι η πρωτοπορία πέρασε στους Κατσαούνη-Μανσόλα VW Golf GTi, ακολουθούμενους από τους Μητσιά-Πανόπουλο Peugeot 205 GTi και τους Andonov-Andonova Volvo 121.
«Περιβόλι» & «Βασιλίτσα» πέρασαν την διαδρομή στο νομό Γρεβενών και από εκεί «Δίστρατο» και «Παλαιοσέλι» οδήγησαν στον τελευταίο σταθμό ελέγχου χρόνου, στο γραφικό Τσεπέλοβο.
Στην κατηγορία Sport Touring οι Μελανίτης-Πιταράκης Ford Escort RS2000 είχαν αφαλή διαφορά, με 2ους τους Λαγάκη-Τσαλίκη-Subaru Legacy και 3ους τους Μουζούκη-Ματσάγκο BMW 318i, που κατάφεραν να μειώσουν μία διαφορά 30 δευτερολέπτων σε μόλις 3.
Το «Καπέσοβο» έφερε ανατροπές στην κατηγορία Regularity, ενώ η «Ελάτη» ολοκλήρωσε το πάζλ των 23 ειδικών διαδρομών και τα 800 αγωνιστικά χιλιόμετρα συμπληρώθηκαν το απόγευμα στην πλατεία Μαβίλη, στις όχθες τις λίμνης Παμβώτιδας, όπου στις 21:30 έγινε η απονομή επάθλων με τους εκπροσώπους του Δήμου Ιωαννιτών, της εταιρείας Δωδώνη αλλά και πλήθος θεατών που χάζευαν αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής
Νικητές με μεγάλο ήταν οι Κατσαούνης-Μανσόλας-VW Golf GTi, δεύτεροι μετά από υπερπροσπάθεια οι “Huffy” Δ. Σταυρόπουλος-Χατζής VW Golf GTi Gr4 και τρίτοι οι Βούλγαροι Andonov-Andonova Volvo 121.
Η πρώτη 6αδα συμπληρώθηκε από τους Μητσιά-Πανόπουλο Peugeot 205 GTi, Τζιλάβη-Δημόπουλο Peugeot 205 και τους Κουνέλη-Κουνέλη-Toyota Starlet.
Στην κατηγορία Sport Touring νίκησαν οι Μελανίτης-Πιταράκης Ford Escort RS2000, οι Λαγάκης-Τσαλίκης Subaru Legacy στην 2η θέση και 3οι τερμάτησαν οι Μουζούκης-ΜατσάγκοςBMW 318i.
Το Pindos Historic Rally επιβεβαίωσε τη φήμη του ως το ίσως σκληρότερο ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα και ένα από τα δυσκολότερά της!
Η αντίστροφη μέτρηση για το 4ο Pindos Historic Rally ξεκίνησε!