Για έρευνα και τεχνολογία απαιτούνται υπέρογκα ποσά, και όπως και να το κάνουμε η Toyota είναι ο ιαπωνικός κολοσσός που παίζει σε όλα τα ταμπλό και μάλιστα με επιτυχία, πέρα από το motorsport.
Στη Formula 1 δεν είχε τα αποτελέσματα που προσδοκούσαν τα στελέχη της. Από το 2002 που έδωσε το «παρών» έως και το 2008 συμμετείχε σε 123 Γκραν Πρι, χωρίς νίκη με δύο μόνο pole positions.
Και αυτό γιατί οι Ιάπωνες τότε δεν είχαν «καταλάβει» ότι η Formula 1 δουλεύει αλλιώς, ασχέτως εάν το budget το οποίο διατέθηκε όπως έλεγαν οι πληροφορίες ήταν το μεγαλύτερο μεταξύ των ομάδων…
Η Toyota γιορτάζει 50 χρόνια παραγωγής στην Ευρώπη
Αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν, ενώ σήμερα υπο τον Akio Τoyoda η ομάδα στο WRC πετάει και σαρώνει νίκες και πρωταθλήματα…
Σε ότι αφορά το μέλλον, η Toyota δήλωσε ότι θα επενδύσει 11,6 δισεκατομμύρια ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη μπαταριών από τώρα έως το 2030, αλλά δε θα είναι όλη η επένδυση επικεντρωμένη αποκλειστικά σε ηλεκτρικά οχήματα και μπαταρίες.
Η γιγαντιαία ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσει υβριδικά, plug-in hybrid οχήματα, όπως επίσης και οχήματα κυψελών υδρογόνου, καθώς και μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά.
Η Toyota μάλιστα εστιάζει στο γεγονός ότι τα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα (HEVs) χρειάζονται ισχύ από θερμικό κινητήρα βενζίνης (η Toyota έχει πει αντίο στα diesel από το 2019), ο οποίος υποστηρίζεται από μπαταρία και ηλεκτρικό μοτέρ. Η Toyota ισχυρίζεται ότι «χωρίς άφθονο απόθεμα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν μπορούν να επωφεληθούν αποτελεσματικά από την υπόσχεσή τους να επιτύχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων σε ένα σενάριο μαζικής αγοράς» και συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι τρία υβριδικά οχήματα ισοδυναμούν με τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
Μη ξεχνάμε ότι η Toyota είναι θερμός υποστηρικτής της υβριδικής τεχνολογίας καθώς όλα σχεδόν τα μοντέλα της ακολουθούν αυτήν την τεχνολογία ενώ έχει δείξει και τις προθέσεις της απέναντι στο υδρογόνο με το Mirai, όπου σε δυνατές αγορές όπως η Γερμανία έχει αρχίσει να διατίθεται.
Η Toyota είναι από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που πιστεύει πάρα πολύ στο υδρογόνο και όχι τόσο στην ηλεκτροκίνηση με τον Akio Toyoda να έχει τοποθετηθεί αρνητικά απέναντι στη φρενίτιδα της ηλεκτροκίνησης, κάτι που ξεκίνησαν οι Γερμανοί του ομίλου Volkswagen μετά το σκάνδαλο του dieselgate στην Αμερική.