Το 40ο ράλι Κένταυρος ήταν η πρεμιέρα του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι ασφάλτου.
Από τη λίστα των συμμετοχών δε χρειαζόταν ειδική γνώση για να γίνει σαφές ότι το πλήρωμα από την Κύπρο, Αλέξανδος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλίας με το Volkswagen Polo R5 θα ήταν οι νικητές.
Kυρίως μετά την ακύρωση της συμμετοχής των Αναπολιωτάκη-Τσιούκα με το Ford Fiesta R5, αλλά και των Αλυγιζάκη-Αμαξόπουλου με Skoda Fabia R5.
Είναι άδικο λοιπόν να συγκρίνουμε την επίδοση του πληρώματος από την Κύπρο με κάθε άλλη συμμετοχή, καθώς τα αυτοκίνητα τα οποία τερμάτισαν τον αγώνα, στις επόμενες θέσεις αμέσως μετά από τους νικητές έχουν πολλές 10ετίες στην πλάτη τους και φυσικά δε συγκρίνονται με το γερμανικό υπερ-όπλο.
Πως μπορεί να συγκριθεί ένα αυτοκίνητο (Polo) το οποίο παρά το γεγονός ότι η VW έχει σταματήσει την εξέλιξή του, παίζει ακόμα στα ίσια τα σύγχρονα μοντέλα της κατηγορίας WRC2 (Fabia, Fiesta, C3, i20) έχοντας αντιπάλους στην Ελλάδα Mitsubishi Evo και Peugeot 306.
Φυσικά δε φταίει το πλήρωμα από την Κύπρο. Κάθε άλλο καθώς μας γεμίζει χαρά στις Ειδικές Διαδρομές βλέποντας ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Όμως ούτε οι ίδιοι δεν χαίρονται τη νίκη τους, όταν δεν υπάρχει συναγωνισμός.
Όταν δεν έχεις «κόντρα» με τους αντιπάλους με βάση τα χρονόμετρα, απλά δε βελτιώνεσαι.
Και θυμάστε τον Τσουλόφτα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις της περσινής χρονιάς τι φοβερό αγώνα έκανε, έχοντας αντιπάλους τα αστέρια του WRC2.
Ο συναγωνισμός είναι αυτός που σε «σπρώχνει», και στη άσφαλτο του Πηλίου το πλήρωμα από την Κύπρο δεν είχε κανένα συναγωνισμό.
Οι χρόνοι των Ειδικών Διαδρομών από μια άποψη (ήταν ταχύτεροι και στις 8 Ειδικές Διαδρομές) δε λένε τίποτα.
Μέσα από τον συναγωνισμό γίνεται η «ανάγνωση».
Και το συμπαθητικό πλήρωμα από την Κύπρο πέρα από τα κύπελλα και τα σωματεία που βλέπουν να φιγουράρει αυτή η πολύ καλή συμμετοχή, δεν κερδίζουν απολύτως τίποτα σε ο,τι έχει να κάνει με την εξέλιξή τους.
Αυτά στην άσφαλτο.
Στο χώμα ο Κεχαγιάς είναι ένας πολύ σοβαρός αντίπαλος του Τσουλόφτα, που θέλει λίγο ακόμα (περισσότερα χλμ.) για να βρει τη χρυσή τομή ενώ σίγουρα και ο Παπαδημητρίου με φρέσκο «προϊόν» είναι υπολογίσιμος αντίπαλος, φέροντας εμπειρία άλλων ετών και «μαχών».
Επιστροφή στο ράλι Κένταυρος όπου το βάθρο συμπλήρωσαν οι Περουλάκης-Σαρρής (Mitsubishi Evo), Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης (Peugeot 308) με την πρώτη 6άδα να συμπληρώνουν οι Αργυρίου-Πάσχος (Mitsubishi Evo), Γεροδήμος-Γρηγορίου(Opel Astra) και από τα παλιά οι Μίχος-Χεράκης (Peugeot 208)