Εντός του 2022 η Ferrari θα ξεκινήσει την παραγωγή της νέας Purosangue, η οποία είναι το πρώτο SUV στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας.
Επίσης φέτος θα αρχίσει να κατασκευάζεται και η νέα Daytona SP3. Επομένως η Ferrari θα έχει αυξημένη ανάγκη για μικροτσίπ, τα οποία όμως βρίσκονται σε παγκόσμια έλλειψη, δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα στην παραγωγή και μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των νέων οχημάτων.
Κίνηση ματ λοιπόν μπορεί να χαρακτηριστεί από την πλευρά της Ferrari η νέα της συνεργασία με την Qualcomm. Η αμερικανική πολυεθνική εταιρεία με έδρα το Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια δημιουργεί ημιαγωγούς, λογισμικό και υπηρεσίες που σχετίζονται με την ασύρματη τεχνολογία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες η Ferrari θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Snapdragon της Qualcomm για να επιταχύνει το ψηφιακό της μετασχηματισμό. Σε σχετική του δήλωση ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, αναφέρει:
«Η καινοτομία απαιτεί συνεργασίες ανάμεσα σε ηγέτες της αγοράς. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία επεκτείνουμε τις γνώσεις μας στις ψηφιακές τεχνολογίες και το web 3.0, τομείς με μεγάλες δυνατότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».
Διαβάστε ακόμα
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι τα μικροτσίπ της Qualcomm θα χρησιμοποιηθούν όχι μόνο στα supercars της Ferrari, αλλά και στα μονοθέσια της στη Formula 1. Μάλιστα στις 17 Φεβρουαρίου με την αποκάλυψη του νέου μονοθεσίου, ονόματι F1-75, της Ferrari για το 2022, θα δούμε πάνω του το λογότυπο της Qualcomm.
Πέρα από τη Ferrari ψήφο εμπιστοσύνης στην πλατφόρμα Snapdragon της Qualcomm θα δώσουν επίσης η General Motors, η Volvo και η Renault. Τα μικροτσίπ της Qualcomm θα χρησιμοποιηθούν για λειτουργίες γραφικών, ήχου, τεχνητής νοημοσύνης και για τις οθόνες των συστημάτων πολυμέσων.