Πριν από μερικά χρόνια η φράση «ηλεκτροκίνητη Ferrari» θα ακούγονταν ως κακόγουστο αστείο. Δυστυχώς όμως για τους tifosi θα γίνει πραγματικότητα ο μεγαλύτερος «εφιάλτης» τους, καθώς στο μέλλον θα δούμε Ferrari που θα χρειάζεται φόρτιση για να «καλπάσει», πιθανότατα βουβά, στην άσφαλτο.
Δεν πρόκειται για φήμες ή σενάρια, καθώς το επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Μπενεντέτο Βίνια. Όπως δήλωσε η Ferrari βρίσκεται πλέον σε καλό δρόμο, ώστε να μπορέσει το 2025 να αποκαλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, το εμπορικό λανσάρισμα του οποίου θα ξεκινήσει ένα χρόνο αργότερα.
Ωστόσο καθησυχάζει κάπως τους φανατικούς οπαδούς της Ferrari, αναφέροντας ότι για όσο διάστημα το επιτρέπει η νομοθεσία, στη γκάμα της θα υπάρχουν και supercars με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα κίνησης.
Μιλώντας για ηλεκτροκίνηση ο Βίνια δε θα μπορούσε να μη σχολιάσει την Tesla, για την οποία είπε ότι τάραξε τη βιομηχανία, επιτάχυνε τις διαδικασίες και τις αποφάσεις, ενώ είπε ακόμα ότι ήταν πιο γρήγορη και πιο ευκίνητη. Στο σημείο αυτό τόνισε πόσο σημαντικό είναι να κατανοείς το περιβάλλον γύρω σου, να προσαρμόζεσαι γρήγορα και να παίρνεις αποφάσεις. Εξήγησε ακόμα ότι αν περιμένει κανείς να έχει όλο το φάσμα των στοιχείων για να πάρει την τελική απόφαση, τότε είναι πολύ αργά.
Αυτό που προσπαθεί να διασώσει η Ferrari στην επιβεβλημένη εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι το συναίσθημα που προσφέρουν τα supercars της στον οδηγό. Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα για τη θρυλική εταιρεία από το Μαρανέλο. Εξέφρασε επίσης τον προβληματισμό του γενικότερα για τα προϊόντα πολυτελείας και πώς θα τα εκλάβουν οι επόμενες γενιές, ενώ για να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις η Ferrari θα μειώσει δραστικά τις εκπομπές ρύπων της μέχρι το τέλος του 2030.