Στην ανάβαση Ψαθάς τον ευρωπαϊκό αέρα έδωσε το νέο απόκτημα του Μάριου Ηλιόπουλου.
Το Ford Fiesta από το στάβλο της M-Sport. Ότι πιο σύγχρονο, ότι πιο γρήγορο υπάρχει στην ελληνική σκηνή των αγώνων.
Ένα αυτοκίνητο που σίγουρα ανεβάζει το επίπεδο των ελληνικών αγώνων, όπου πραγματικά αξίζει να δουν οι θεατές σε συνδυασμό με τις άλλες συμμετοχές.
Ανάβαση Ψάθας: Πρώτη εμφάνιση, πρώτη νίκη
Επόμενο ήταν να κερδίσει λοιπόν το Fiesta την κατηγορία «σαλούν» στην πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου στον αγώνα που διοργάνωσε το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Στη δεύτερη θέση ο Πητ Παρθένης με Mitsubishi.
Στην ομάδα Ν ο Μηνάς Μπενής ήταν ταχύτερος του Γιώργου Θανάση, και οι δύο με Mitsubishi Evo IX.
Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος κέρδισε στην ομάδα Ν την κατηγορία έως 2 λίτρα με το Honda Civic Type R και στη μικρότερη κατηγορία της ομάδας, τη Ν2, ο Βίκτωρας Ρέκκας με Citroen Saxo.
Η ομάδα Α ήταν υπόθεση του Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort WRC .
Στην κατηγορία έως 2λίτρα ο Αλέξης Μητσάκος
(Peugeot 106) ήταν αυτός που κέρδισε μπροστά από τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio).
Στην Ομάδα Ε, ο Βασίλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στο πρώτο ανέβασμα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του καθώς έμεινε από βενζίνη στο δεύτερο σκέλος.
Ετσι νικητής αναδείχθηκε ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B). Ο Παναγιώτης Σαμαράς (Opel Ascona) τερμάτισε δεύτερος στην Ε, κερδίζοντας παράλληλα την Ε11.
Στα Ιστορικά, επικράτησε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3). Τον ακολούθησε στη δεύτερη θέση ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra Cosworth) και στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Γιάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII).
Η ανάβαση Ψάθας με φόντο το γαλάζιο του Κορινθιακού κόλπου σε συνδυασμό με την ανοιξιάτικη ηλιοφάνεια συγκέντρωσε αρκετούς φίλους του αθλήματος.
Επόμενος σταθμός του πανελληνίου πρωταθλήματος είναι η ανάβαση Κύμης που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Μαΐου.