Την ST έκδοση του Puma αποφάσισε να μας συστήσει η Ford. Πρόκειται για το πρώτο SUV ή crossover της εταιρείας, που παίρνει τον χαρακτηρισμό ST μεταξύ των μοντέλων που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Ο κινητήρας του είναι ο γνώριμος τρικύλινδρος EcoBoost των 1.5 λίτρων που συναντάμε και στην αντίστοιχη έκδοση του Fiesta. Αποδίδει 200 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ μπορεί να απενεργοποιήσει τον έναν κύλινδρο για να κάνει περισσότερη οικονομία καυσίμου.
Με το εν λόγω σύνολο το Puma ST είναι ικανό να κάνει την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.
Η επιπλέον ισχύς έφερε και άλλες βελτιώσεις. Έτσι, έχει τοποθετηθεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, διαφορετικά ελατήρια, αλλά και οδηγικά προφίλ για να διαλέξει ο οδηγός. Ακόμα, η πίσω ανάρτηση είναι 40% πιο σφιχτή συγκριτικά με το Fiesta ST και 50% πιο σφιχτή σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Puma. Αντιστρεπτικές δοκοί έχουν τοποθετηθεί τόσο μπροστά, όσο και πίσω.
Οι αλλαγές συνεχίζονται με το σύστημα διεύθυνσης το οποίο πλέον είναι 25% πιο γρήγορο από το απλό Puma, ενώ τα μπροστινά φρένα είναι 17% μεγαλύτερα ώστε να ανταπεξέρχονται στις αυξημένες ταχύτητες. Η εξάτμιση έχει πιο ελεύθερη ροή ώστε να κάνει τον ανάλογο ήχο, ωστόσο η έντασή της είναι 1 dB πιο χαμηλή από εκείνη του Fiesta ST.
Αλλαγές υπάρχουν και στην εξωτερική εμφάνιση. Τροχοί 19 ιντσών, νέοι χρωματισμοί και μαύρη βαφή σε οροφή, περίγραμμα γρίλιας, καθρέφτες και πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό συναντάμε καθίσματα από τη Recaro, τιμόνι “κομμένο” στο πιο χαμηλό του σημείο και λεβιέ ταχυτήτων με τα σήματα ST.
Το Ford Puma ST θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.