H Hyundai ανακοίνωσε ότι επιστρέφει, μετά από απουσία χρόνων, στην περίφημη ανάβαση Πάικς Πικ.
Στο βουνό του Κολοράντο θα «σκαρφαλώσουν» συνολικά τέσσερα αγωνιστικά οχήματα της κορεάτικης εταιρείας, όταν το ημερολόγιο δείξει 23 Ιουνίου 2024. Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τα ονόματα των οδηγών που θα συμμετέχουν στην απαιτητική ανάβαση Πάικς Πικ, ενώ η λίστα περιέχει και μια ευχάριστη έκπληξη.
Ο λόγος για τον Ντάνι Σόρδο, ο 40χρονος Ισπανός που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) για την Hyundai Motorsport. Επίσης θα συμμετέχει ο Πωλ Ντάλενμπακ, ο οποίος έχει τεράστια πείρα, καθώς έχει κερδίσει 11 φορές στην ανάβαση Πάικς Πικ. Το «παρών» για λογαριασμό της Hyundai θα δώσει επίσης ο οδηγός Ρόμπιν Σουτ, έχοντας στο βιογραφικό του 4 νίκες στην ανάβαση Πάικς Πικ, ενώ είναι κάτοχος του τίτλου «Βασιλιάς του Βουνού».
Το όνομα του τέταρτου οδηγού, τα ρεκόρ που θα τεθούν ως στόχοι και τα αγωνιστικά οχήματα που θα οδηγήσει ο καθένας, θα ανακοινωθούν αργότερα από την Hyundai. Η διεθνής ανάβαση Πάικς Πικ φέτος συμπληρώνει 102 διοργανώσεις, ενώ διεξάγεται από το 1916. Αναφέρεται ως ο «αγώνας προς τα σύννεφα», καθώς το σύνθημα της εκκίνησης δίνεται σε υψόμετρο 1.440 μ. και η γραμμή τερματισμού βρίσκεται στα 4.302 μ.
Η διαδρομή έχει μήκος 19,99 χλμ. και περιλαμβάνει πάνω από 156 στροφές, ενώ αποτελούταν από χαλίκια και πλακόστρωτα τμήματα. Ωστόσο από τον Αύγουστο του 2011, ο δρόμος έχει ασφαλτοστρωθεί πλήρως.
Η ιστορία της Hyundai στην ανάβαση Πάικς Πικ
Η πρώτη συμμετοχή της Hyundai στην ανάβαση Πάικς Πικ ήταν το 1992 με ένα Scoupe, το οποίο τροφοδοτούνταν από ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο 16-βάλβιδο κινητήρα. Πίσω από το τιμόνι του βρίσκονταν ο Ροντ Μίλεν, ο οποίος κέρδισε στην κατηγορία 2-Wheel Drive Showroom Stock, σημειώνοντας χρόνο 13:21.17. Το 1993 και το 1996 η Hyundai κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Pikes Peak Open με το Elantra.
Τελικά η νίκη στην εν λόγω κατηγορία ήρθε το 1997 με Hyundai Tiburon, το οποίο έπεσε στη δεύτερη θέση την επόμενη χρονιά. Το 2017 δυο Hyundai συμμετείχαν στην Α1 κατηγορία, με το Tiburon να μην καταφέρνει να τερματίσει, ενώ το Genesis Coupe του 2012, κέρδισε στην κατηγορία με χρόνο ρεκόρ 09:47.427.