Το ράλι Σαφάρι, τρίτος γύρος του WRC, είναι ο πρώτος φετινός σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές και διεξάγεται μεταξύ 28-31 Μαρτίου.
Ποιος όμως είναι ο οδηγός με τις περισσότερες συμμετοχές και πως θα αλλάξει η σειρά μετά το ράλι της Αφρικής.
WRC: Η αναφορά γίνεται σε οδηγούς που δίνουν το «παρών» στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι
Όπως θα διαβάσετε στον πίνακα που ακολουθεί, οι δύο πρώτοι θα παραμείνουν και φέτος πρώτοι, όσους αγώνες και αν κάνουν, καθώς η διαφορά από τον τρίτο είναι πολύ μεγάλη και δεν καλύπτεται.
Πρώτος στην κατάταξη είναι ο οδηγός της Hyundai Motorsport, Ντάνι Σόρδο με 189 εκκινήσεις και δεύτερος ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Οζιέ με 183 εκκινήσεις, που τα τελευταία χρόνια οδηγεί για την Toyota Gazoo Racing.
Και οι δύο έχουν περιορισμένο πρόγραμμα φέτος, αλλά και όσους αγώνες και αν κάνουν, θα παραμείνουν στις δύο πρώτες θέσεις, καθώς τρίτος είναι ο ο Τιερί Νεβίλ με την ομάδα της Hyundai Motorsport με 157 εκκινήσεις.
Ένας άλλος της ομάδας Hyundai Motorsport και με έναν παγκόσμιο τίτλο είναι ο Οτ Τάνακ με 151 συμμετοχές.
Ο Αντρέας Μίκελσεν, της Hyundai Motorsport και αυτός ακολουθεί με 133 εκκινήσεις.
Με ίδιες εκκινήσεις και ο Έλφιν Έβανς της Toyota Gazoo Racing.
WRC: Ο Ουαλός της Toyota θα προσπεράσει τον Νορβηγό της Hyundai μετά το ράλι Σαφάρι
Και αυτό γιατί ο Έβανς συμμετέχει ενώ ο Μίκελσεν θα είναι θεατής.
Με 86 εκκινήσεις ο Εσαπέκα Λάπι της Hyundai Motorsport.
O Τακαμότο Κατσούτα της Toyota Gazoo Racing, έχει εκκινήσει σε 67 αγώνες, ενώ με έναν αγώνα λιγότερο είναι ο δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα της Toyota Gazoo Racing.
O Λορέντσο Μπερτέλι της Toyota Gazoo Racing με 65 εκκινήσεις, ενώ οι δύο οδηγοί της Ford M-Sport είναι οι πιο «άπειροι» με τον Αντριέν Φορμό να έχει 47 εκκινήσεις και ο Γκρεκουάρ Μάνστερ 27.
Ο λόγος που οι δύο πρώτοι της σειράς δε συμμετέχουν στο ράλι Σαφάρι, είναι γιατί ακολουθούν περιορισμένο πρόγραμμα.