H Porsche μετά το Νιρμπουργκρινγκ, κατέκτησε και τη διάσημη πίστα της Λαγκούνα Σέκα, των ΗΠΑ, με την πιο ισχυρή Taycan Turbo GT των 1.100 ίππων.
H κορυφαία Taycan Turbo GT διατίθεται μάλιστα σε δύο εκδόσεις, την απλή και εκείνη με το πακέτο εξοπλισμού Weissach, με πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα και χωρίς πίσω καθίσματα για χαμηλότερο βάρος.
Το ρεκόρ, όπως είναι λογικό, το πέτυχε η έκδοση Weisssach στην πίστα Λαγκούνα Σέκα των ΗΠΑ στις 23 Φεβρουαρίου, με χρόνο 1:27:87, με οδηγό τον Λαρς Κερν, που εκτελεί χρέη οδηγού εξέλιξης για την Porsche.
Πρόκειται για τον καλύτερο χρόνο που έχει επιτύχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής και με έγκριση για κυκλοφορία στο δρόμο. Είναι το δεύτερο ρεκόρ που σπάει η Taycan σε πίστα, μετά το 7:07:55 που «έγραψε» στο Νιρμπουργκρινγκ, με μία Taycan προπαραγωγής όμως.
Για τους λάτρεις των αριθμών και των στατιστικών, ο χρόνος που κατέγραψε στην «πράσινη κόλαση» η συγκεκριμένη προπαραγωγής Turbo GT, πάλι με τον Λαρς Κεν στο τιμόνι, είναι ο ταχύτερος για τετράπορτο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως καυσίμου.
Porsche Taycan Turbo GT: Mε1.100 ίππους
Η Taycan Turbo GT με τους 1.100 ίππους επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.2 δευτ, με τα 200 χλμ/ώρα σε 6.4 δευτ., με το πακέτο Weissach. Χωρίς αυτό, η «πολιτική» Turbo GT είναι απλώς 0.1 και 0.2 δευτ. αντίστοιχα, πιο αργή… Η δε ροπή των αγγίζει τα θηριώδη… 1.340 Nm και για τις δύο εκδόσεις.
Επιπροσθέτως και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με το «Attack Mode», που με το πάτημα ενός διακόπτη παρέχει επιπλέον 163 ίππους για 10 δευτ. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι αναβαθμίσεις που έχει υποστεί ο ηλεκτροκινητήρας που διαθέτει νέα γεννήτρια παλμού. Η ιπποδύναμη της Taycan Turbo GT ξεκινάει από τους 789 ίππους, με την ενεργοποίηση του «Launch Control» φτάνει τους… 1.033 ίππους και με το «overboost» τους 1.100 για 2 δευτ.
Εκτός από την αυξημένη ισχύ, η Turbo GT είναι και πιο ελαφριά από τη μέχρι πρότινος κορυφαία Turbo S, κατά τουλάχιστον 75 κιλά, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και στα κεραμικά φρένα που είναι πλέον στον βασικό εξοπλισμό, όπως άλλωστε και το Porsche Active Ride σύστημα ανάρτησης.
Porsche Taycan Turbo GT: Η πιο ισχυρή στην ιστορία της μάρκας
Όσον αφορά στην Turbo GT με το πακέτο Weissach, είναι ακόμα πιο ελαφριά, κατά 70 κιλά, με την αφαίρεση όλων των μην απαραίτητων εξαρτημάτων και εξοπλισμού για οδήγηση στην πίστα. Διαφορετική και λιγότερο διακριτική είναι η πίσω αεροτομή, σε σχέση με την Turbo GT, που ωστόσο παράγει μέχρι και 220 κιλά κάθετης δύναμης, γι’ ακόμα μεγαλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.
Οι παραγγελίες για την κορυφαία Taycan έχουν ξεκινήσει, με εκτιμώμενη τιμή για την αγορά της Γερμανίας τα 220.000 ευρώ για την «απλή» GT