H Volkswagen αποκάλυψε την πολυαναμενόμενη σπορ GTX έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου ID.3.
Υπενθυμίζουμε ότι η έκδοση GTX έχει εγκαινιαστεί από τα ID.4 και ΙD.5. Σύμφωνα με την Volkswagen ένα στα πέντε ID.4 και ΙD.5 που πωλούνται στην Ευρώπη είναι στην έκδοση GTX. Το νέο ID.3 GTX εμπνέεται από το πρωτότυπο ID.X που μας είχε συστήσει η γερμανική εταιρεία το 2021.
Ωστόσο υπάρχει μια σημαντική διαφορά, καθώς το ID.3 GTX παραγωγής διαθέτει έναν αντί για δυο ηλεκτροκινητήρες, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω και όχι στους τέσσερις τροχούς.
Αναλυτικότερα, το νέο ID.3 GTX διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 286 ίππων και 545 Nm ροπής, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος του επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,0 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.
Ακόμα πιο δυνατό όμως είναι το επίσης πισωκίνητο ID.3 GTX Performance, στον οποίο η ισχύς αυξάνεται στους 326 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει ίδια. Βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις του, σε σύγκριση με το «απλό» ID.3 GTX, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 5,6 δευτ. και τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
Μια ακόμα διαφορά του ID.3 GTX Performance είναι ότι εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC. Σε κάθε περίπτωση πάντως τοποθετείται μπαταρία χωρητικότητας 79 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία 600 χλμ. και ικανότητα φόρτισης έως και 175 kW.
Volkswagen ID.3 GTX: Δυναμισμός και στην εικόνα
Το νέο ID.3 GTX δείχνει τις πιο άγριες διαθέσεις του με μπροστινό προφυλακτήρα που έχει πιο επιθετική σχεδίαση, εισαγωγή αέρα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και διαμαντένιο φινίρισμα, καθώς και νέα φώτα ημέρας. Μαύρο γυαλιστερό χρώμα εφαρμόζεται επίσης στα πλευρικά μαρσπιέ, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στον πίσω διαχύτη, ενώ το ID.3 GTX πατάει σε ζάντες 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό του νέου ID.3 GTX σπορ ατμόσφαιρα δημιουργούν τα εμπρός καθίσματα με ενιαία προσκέφαλα, λογότυπο GTX (βρίσκεται και στο τιμόνι), επένδυση από ύφασμα και δερματίνη, ενώ έχουν και κόκκινες ραφές. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 12,9 ιντσών υποστηρίζει φωνητικό βοηθό που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT, ενώ η λειτουργία Wellness προσαρμόζει το φωτισμό της καμπίνας, τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα, ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού.