Ο αργός «θάνατος» των μηχανικών κιβωτίων ταχυτήτων αφορά και την BMW, η οποία θα καταργήσει την M3 με τρία πεντάλ.
Βέβαια η απόφαση αυτή αφορά την αγορά της Ιαπωνίας, όμως η εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης και η σταδιακή κατάργηση των θερμικών κινητήρων οδηγεί τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η βαυαρική εταιρεία γράφει τον επίλογο της M3 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στην ιαπωνική αγορά με έναν ιδιαίτερο τρόπο.
Ο λόγος για την σπέσιαλ M3 MT Final Edition, η οποία όπως προφανώς καταλαβαίνετε από την ονομασία της (ΜT= Manual Transmission, δηλαδή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) θα είναι η τελευταία με συμπλέκτη.
Σύμφωνα με την BMW η παλέτα της νέας M3 MT Final Edition θα περιλαμβάνει μόνο τρεις αποχρώσεις, οι οποίες είναι η λευκή “Alpine White”, η μαύρη “Black Sapphire” και η γκρι “M Brooklyn Gray”. Σημειώνεται ότι θα υπάρξουν μόνο 50 αντίτυπα για την κάθε απόχρωση, επομένως για τη «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου» θα κατασκευαστούν συνολικά 150 M3 MT Final Edition.
Ωστόσο σε περίπτωση που υπάρξει μεγαλύτερη ζήτηση από την προσφορά, που είναι και το πιθανότερο καθώς η συμμετοχική οδήγηση ταιριάζει περισσότερο σε μια M3, η BMW σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή και να διαθέσει τον Μάιο τις επιπλέον M3 MT Final Edition με κλήρωση.
Ανεξάρτητα από την απόχρωση αμαξώματος που θα επιλέξουν οι ιδιοκτήτες της νέας M3 MT Final Edition θα υπάρχουν χρυσές ζάντες και κόκκινες πινελιές στα καθίσματα, ως φόρος τιμής στην αγωνιστική M3 DTM (E30) που οδηγούσε ο Ιταλός Ρομπέρτο Ραβάλια. Η τιμή της νέας και συλλεκτικής M3 MT Final Edition στην αγορά της Ιαπωνίας διαμορφώνεται στα 14.200.000 Γιέν, δηλαδή περίπου 87.600 ευρώ.
Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι η M3 τροφοδοτείται από εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων, απόδοσης 480 ίππων και 550 Nm ροπής, με ικανότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,2 δευτ. και μέγιστης ταχύτητας 250 χλμ./ώρα, ενώ το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.