Το WRC βιώνει μια περίεργη κατάσταση παρά το γεγονός ότι στην ομάδα εργασίας που έχει αναλάβει την «επόμενη» ημέρα στο WRC, ηγούνται ο συνοδηγός Ρόμπερτ Ριντ και ο Ντέιβιντ Ρίτσαρντς της Prodrive.
Μπορεί λοιπόν να βρισκόμαστε στην αρχή της φετινής σεζόν στο WRC, καθώς έχουν διεξαχθεί δύο μόνο αγώνες, εντούτοις δεν υπάρχει πολύς χρόνος για τις ομάδες ενόψει της νέας σεζόν ύστερα από την ανακοίνωση περί αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1.
WRC: Όμως επισήμως δεν έχει ανακοινωθεί πόσο βαθιά θα «μπει» το μαχαίρι.
Ο λόγος στις αλλαγές των κανονισμών και ποιες επ’ ακριβώς θα είναι αυτές.
Μη ξεχνάμε ότι από τους πρώτους μήνες του χρόνου, η Hyundai διαισθανόμενη ότι μπορεί να υπάρξουν απροσδόκητες αλλαγές, η ομάδα δε σταμάτησε ποτέ να ασκεί πίεση στη FIA, ενώ η Toyota που είχε παραμείνει αρκετά σιωπηλή, τώρα κατά την περίοδο «γραφής» των κανονισμών αρχίζει να «ακούγεται», με αιτήματα για διευκρινίσεις.
Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά το παγκόσμιο συμβούλιο, η ομάδα εργασίας της FIA και οι κατασκευαστές έχουν ασφαλώς διασυνδεθεί, επίσης επειδή ενώ είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη σύνταξη ενός κανονισμού χωρίς συνεχή διαβούλευση σε τεχνικό επίπεδο.
WRC: Οι κανονισμοί για το 2025 δεν θα είναι επαναστατικοί.
Αλλά έξι μήνες για την εφαρμογή τους είναι πολύ μικρό το διάστημα και είναι προφανές ότι τα ενδιαφερόμενα μέρη θέλουν να αρχίσουν να τους επεξεργάζονται άμεσα.
Η μείωση του κόστους που έχει να κάνει με την κατάργηση της υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και των αεροδυναμικών βοηθημάτων, στα Rally1 Cars, ειδικά για το δεύτερο οι κατασκευαστές γκρινιάζουν, γιατί θα πρέπει να επανασχεδιαστούν και να δοκιμαστούν από την αρχή τα αυτοκίνητα με τις νέες εφαρμογές.