Θα περίμενε κανείς ότι ο Μάτε Ρίμακ, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Rimac (πλέον της Bugatti Rimac), ήταν από τους πρώτους που απέκτησε το ηλεκτρικό supercar Nevera.
Ωστόσο ο 36χρονος επιχειρηματίας φαίνεται ότι μπήκε κανονικά στη λίστα αναμονής και μόλις πρόσφατα απέκτησε ένα από τα μόλις 150 Nevera που θα κατασκευαστούν, αξίας σχεδόν 2,3 εκατομμυρίων ευρώ.
Ένας από τους λόγους που μπορεί να καθυστέρησε η παράδοση του Nevera στον Μάτε Ρίμακ ίσως είναι οι πολλές εξατομικεύσεις που έκανε στο κροάτικο ηλεκτρικό supercar. Οι φωτογραφίες που ανέβασε στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης, δείχνουν ότι το δικό του Nevera είναι βαμμένο με σκούρα κόκκινη απόχρωση, σε συνδυασμό με «γυμνά» carbon τμήματα.
Παράλληλα στις πόρτες αναγράφεται με κόκκινο χρώμα το όνομα Nevera, ενώ στους καθρέπτες έχει αποτυπωθεί η σημαία της Κροατίας, τιμώντας έτσι την ιδιαίτερη πατρίδα του.
Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα έχουν επένδυση αλκαντάρα, ενώ του οδηγού έχει μαύρο χρώμα και του συνοδηγού κόκκινο χρώμα. Τα εμβλήματα M8 και K8 στα προσκέφαλα αντιπροσωπεύουν τα αρχικά του Mate και της συζύγου του, Kate.
Παρατηρήστε ακόμα ότι στο ταμπλό έχει αποτυπωθεί το πρόσωπο μιας γυναίκας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες παραπέμπει στο πορτρέτο της Solinjanka, μιας γυναίκας από την αρχαία πόλη Σολίν. Η προτομή της φυλάσσεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Ζάγκρεμπ και πιστεύεται ότι απεικονίζει την Πλαυτίλλα, σύζυγο του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα.
Υπενθυμίζουμε ότι το Nevera διαθέτει τέσσερις ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνδυαστικά 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στο εξωπραγματικό νούμερο των 412 χλμ./ώρα, με την αστραπιαία επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται εντός μόλις 1,85 δευτ. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία χωρητικότητας 120 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία 570 χλμ.