Την πιο «γήινη» εκδοχή της AMG GT παρουσίασε η Mercedes, τοποθετώντας κάτω από το εμπρός μακρύ καπό της έναν «ταπεινότερο» κινητήρα.
Ο λόγος για τη νέα AMG GT 43, η οποία αποτελεί την εισαγωγική πρόταση στη γκάμα, τροφοδοτούμενη από δίλιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, ενώ ενισχύεται με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που τροφοδοτεί τη μίζα-γεννήτρια, προσθέτοντας στιγμιαία 14 ίππους (10 kW).
Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει το θερμικό κινητήρα κατά την επιτάχυνση, εξασφαλίζει αμεσότερη απόκριση στο σύστημα start/stop, επιτρέπει τις λειτουργίες coasting και recovery για ανάκτηση ενέργειας και μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η νέα AMG GT 43 παράγει 421 ίππους (6.750 σ.α.λ.) και 500 Nm ροπής (3.250-5.000 σ.α.λ.), ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,6 δευτ. και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα.
Mercedes-AMG GT: Η κορυφή και η βάση
Οι παραπάνω αριθμοί δείχνουν υποδεέστεροι μόνο όταν συγκρίνονται με την κορυφαία ΑΜG GT 63 4MATIC+, η οποία παίρνει ζωή από το θηριώδη V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων, έχοντας ισχύ 585 ίππους και ροπή 800 Nm, ενώ μπορεί να «εκτοξευτεί» από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,2 δευτ.
Μια ακόμα διαφορά ανάμεσα τους είναι ότι η ΑΜG GT 63 4MATIC+ έχει στη φαρέτρα της τετρακίνηση, ενώ στην AMG GT 43 η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω του αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων AMG Speedshift MCT 9G. Προαιρετικά η νέα AMG GT 43 μπορεί να αποκτήσει σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν σε αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς έως τα 100 χλμ./ώρα και στην ίδια κατεύθυνση σε υψηλότερες ταχύτητες.
Η ανάρτηση της νέας Mercedes AMG GT 43 περιλαμβάνει εμπρός και πίσω άξονες πολλαπλών συνδέσμων, ενώ προαιρετική επίσης είναι η προσαρμοζόμενη ανάρτηση AMG Ride Control, μέσω των επιλογών “Comfort“, “Sport” και “Sport+”. Παράλληλα υπάρχουν πέντε προγράμματα οδήγησης (Smooth, Comfort, Sport, Sport+, Individual), ενώ το Race περιλαμβάνεται στο προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus.