Η ομάδα της Williams δεν θα έχει εφεδρικό μονοθέσιο σε περίπτωση ατυχήματος ούτε στο γκραν πρι της Formula 1 στην Ιαπωνία.
Ένα από τα περιστατικά που θα θυμόμαστε για πολλά χρόνια ακόμα, διαδραματίστηκε στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ, το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ο Αλεξάντερ Άλμπον είχε ατύχημα στις πρώτες ελευθερες δοκιμές της Αυστραλίας και διέλυσε το μονοθέσιό του.
Η Williams, ωστόσο, δεν είχε εφεδρικό σασί και έτσι αποφασίστηκε κάτι… πρωτόγνωρο. Ο Λόγκαν Σάρτζεντ έμεινε εκτός συνέχειας και αγωνιστικού τριημέρου και «έδωσε» το μονοθέσιό του στον Άλμπον!
Ο Ταϋλανδός, μάλιστα, δεν σκόραρε καν κάποιον βαθμό στο γκραν πρι!
Formula 1: Τι θα γίνει στην Ιαπωνία;
Πλέον, η δράση μεταφέρεται και πάλι όχι και τόσο κοντά, στην Ιαπωνία και τη Σουζούκα. Και μετά το στραπάτσο της Μελβούρνης, θα περίμενε κανείς η βρετανική ομάδα να πάει με εφεδρικό σασί στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.
Αμ, δε! Αρχικά, ούτε το τρακαρισμένο μονοθέσιο του Άλμπον είναι έτοιμο. Επισκευάζεται ακόμα.
«Είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να επισκευάσουμε το σασί. Θέσαμε σε εφαρμογή μέτρα για να βεβαιωθούμε ότι το σασί επέστρεψε εδώ πολύ νωρίς το πρωί της Δευτέρας. Νομίζω ότι έφτασε γύρω στις 2 π.μ. περίπου. Από τότε υπήρχαν ήδη συνεργεία μέσα στο κτήριο που εργάζονταν σε αυτό, το έλυσαν και έκαναν επισκευές», δήλωσε ο Τζέιμς Βόουλς.
Pre season prep going good 🤝🏼 pic.twitter.com/1fk2OFPWpu
— Logan Sargeant (@LoganSargeant) January 16, 2024
Ο επικεφαλής της Williams απάντησε και στο αν θα έχει εφεδρικό σασί η ομάδα στην Ιαπωνία. «Δεν θα έχουμε εφεδρικό σασί στην Ιαπωνία. Το αρχικό σχέδιο πριν ξεκινήσει η σεζόν ήταν να έχουμε τρία σασί, όπως θα περίμενε κανείς, στον πρώτο γύρο [Μπαχρέιν]. Αυτό μετατέθηκε για το τρίτο γκραν πρι [Αυστραλία] καθώς τα εξαρτήματα καθυστερούσαν όλο και περισσότερο. Και από τότε, ειδικά με τη δουλειά που κάνουμε τώρα στο σασί του Άλμπον, θα υπάρξει και πάλι μια μικρή καθυστέρηση».
«Θα έχουμε ένα σασί σύντομα. Όσον αφορά το πόση δουλειά είναι, όπως μπορείτε πιθανώς να συμπεράνετε από το γεγονός ότι δεν είναι διαθέσιμο σε εμάς τώρα, μιλάμε για πολλές εβδομάδες εργασίας. Είναι χιλιάδες ώρες. Είναι μια από τις μεγαλύτερες δουλειές σε μια ομάδα της F1. Πρέπει να το κάνουμε σωστά. Ακόμα και όταν είναι κατασκευασμένο, τότε πρέπει να γίνει και μία σειρά από επιπλέον πράγματα για να έρθει στη σωστή κατάσταση, ώστε να είναι έτοιμο για αγώνες».
Ας ελπίσουμε, τουλάχιστον, να μην γίνει οποιοδήποτε ατύχημα, γιατί όλοι ξέρουμε ποιος θα την πληρώσει…