Στο πρώτο σκέλος του ράλι Σαφάρι, τρίτος αγώνα του WRC, οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν οδηγούν την κατάταξη, και όχι μόνο την οδηγούν, αλλά έχουν κερδίσει όλες τις Ειδικές Διαδρομές.
Οι Φινλανδοί παγκόσμιοι πρωταθλητές της περασμένη χρονιά ήταν ασταμάτητοι. Σίφουνες στην κυριολεξία, έχοντας όμως στη διάθεσή τους το «καλοκουρδισμένο» Toyota Yaris Rally1.
Και ότι τα Υaris Rally1 είναι «καλοκουρδισμένα» για τον αγώνα της Αφρικής είναι από το γεγονός ότι τους Φινλανδούς τους ακολουθούν τα άλλα δύο Yaris Rally1, αυτά των Έβανς-Μάρτιν, που στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του πρώτου σκέλους προσπέρασαν τους Κατσούτα-Τζόνστον.
WRC; Λάπι και Τάνακ εκτός μάχης
Και μπορεί στην Toyota είναι όλο χαμόγελα, λίγα μέτρα όμως πιο πέρα, στη Hyundai, τα πρόσωπα είναι σκυθρωπά, καθώς έφυγαν από τη μάχη τα δύο Hyundai i20 Rally1.
Oι Λάπι-Φερμ από σπασμένη μετάδοση στην 5η Ειδική Διαδρομή, ενώ οι Τάνακ-Γιαρβόεγια στην επόμενη Ειδική Διαδρομή μια διάσπαρτη πέτρα τους οδήγησε εκτός, χτύπησαν στο ανάχωμα καταστρέφοντας την μπροστινή δεξιά ανάρτηση.
Έτσι τα χρώματα της Hyundai θα υπερασπισθούν οι Νεβίλ-Γουάιτάγκε που βρίσκονται κάτι περισσότερο από ένα λεπτό πίσω από τους πρωτοπόρους Φινλανδούς και 6.5 δευτ. πίσω από τον Κατσούτα.
Θα επιτεθούν άραγε στο δεύτερο σκέλος του ράλι Σαφάρι, το Σάββατο 30 Μαρτίου οι Βέλγοι, που είναι και το μεγαλύτερο με 160,96 χλμ. Ειδικών Διαδρομών που περιλαμβάνει και τη μεγαλύτερη του αγώνα, μήκους 32,08 χλμ. η οποία επαναλαμβάνεται.
Από εκεί και κάτω είναι τα δύο Ford Puma Rally1 με Φορμό-Κορία και Μάνστερ-Λούκα
Στην 7η θέση οι πρώτοι με τα αυτοκίνητα Rally2, οι Γκρίνσμιθ-Άντερσον με Skoda Fabia και ακολουθούν οι Σερδερίδης-Μικλό με Ford Puma Rally1 και οι δεύτεροι στο WRC2 οι Καγιετάνοβιτς-Στσεπάνιακ με Skoda Fabia RS Rally2.
Η πρώτη 10άδα «κλείνει» με τους Σόλμπεργκ-Έντμοτσον με το τρίτο Skoda Fabia RS Rally2, που βρίσκονται στα 14,5 δευτ. πίσω από τον Καγιατάνοβιτς.
Αυτοί οι δύο θα «φαγωθούν» μεταξύ τους καθώς ο Γκρίνσμιθ είναι πολύ μπροστά, περισσότερο από τρία λεπτά και υπο κανονικές συνθήκες είναι δύσκολο να απειληθεί, αν και στους αγώνες «βασιλεύουν» οι ανατροπές.
Ο Γιώργος Βασιλάκης με το Ford Fiesta Rally2 εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στο σύστημα ψύξης