Το 8ο ράλι regularity Σικυωνίων είχε σαν έδρα το Κιάτο, και έφερε νέο σχεδιασμό συνολικού μήκους 240 χλμ.
48 πληρώματα ξεκίνησαν από το λιμάνι του Κιάτου, με τον Δήμαρχο Σικυωνίων Σπύρο Σταματόπουλο να δίνει εκκίνηση στα πρώτα πληρώματα.
Ράλι regularity Σικυωνίων: Στην αρχή του αγώνα έγιναν μεγάλες μάχες στις Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας
Αρχικά με Γεωργοσόπουλο-Κοντοπό (Toyota Celica του 1973), Χατζηκωνσταντίνου-Δημακαρέα (Volkswagen Golf GTI του 1985) Μάνο και Μαρία Παλαβίδη (Renault 5 GT Turbo του 1985) και Κυριάκο-Νικόλα Κοφινά (Volkswagen Golf GTI 19φ΄ρ89), να μοιράζονται τις πρώτες θέσεις.
Στη λίμνη Δόξα που υπάρχει στάση για coffe brake, 1ος φτάνει o Κοφινάς, 2ος ο Παλαβίδης και 3ος ο Χατζηκωσταντίνου.
Η συνέχεια φέρνει τους Χαντζηκωνσταντίνου –Δημακαρέα με το Golf GTI στα χρώματα του motori στην 1η θέση της γενικής κατάταξης στη 2η θέση Κυριάκο-Νικόλα Κοφινά (Golf GTI) και στην 3η θέση οι Τριαντάφυλος-Μαίρη Μαργέτη ( BMW 518i) που επικράτησαν των Μάνου-Μαρία Παλαβίδη, στην τελευταία Ειδική Διαδρομή Ακριβείας.
Στις υπόλοιπές κατηγορίες , την F&G κέρδισαν οι πρωταθλητές 2023 Κυριάκος Φαρμάκης – Αθανασοπουλου Μαρία ( Volvo 122s) στην Η οι Γεωργοσόπουλος– Κοντοπός ( Τoyota Celica St) , 2οι οι Θάνος-Μιχάλης Παναγόπουλος (Μini) και 3οι οι Σωτηρόπουλος – Σουφρίλας ( BMW 1602) .
Στην κατηγορία Ι οι Κατσαούνης- Μανσόλας (Golf GTI) , στην 2η θέση οι Βούλγαροι Aντόνοφ-Αντόνοβα (Volvo 244) και 3οι οι Μετρίνος- Κυπραίος ( Ford Fiesta)
To κύπελλο για το παλιότερο όχημα του αγώνα πήγε στo Volvo Αmazon του Κυριάκου Φαρμάκη και για το μικρότερο σε κυβισμό στο Citroen 2CV του Ηλία Κουρή.
Φωτογραφίες: Λυκούργος Ντουζέπης