Ο Φερνάντο Αλόνσο φέρεται αποφασισμένος να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Aston Martin και μετά το 2024 στην Formula 1, παρότι το όνομά του ακούγεται και για τη Mercedes και για τη Red Bull Racing, καθώς ο Ισπανός πιστεύει ότι “καμία άλλη ομάδα δεν έχει τόσο φιλόδοξα πλάνα όσο εμείς”.
Ο Ισπανός είπε, μιλώντας στη Σουζούκα για το μέλλον του στη Formula 1, ότι οι ελπίδες του να πάρει μία θέση στη Red Bull Racing του χρόνου είναι μηδαμινές. Ακόμα και ο Μαξ Φερστάπεν σχολίασε ότι θα ήταν παράξενο να έχει τον Αλόνσο στην άλλη πλευρά του γκαράζ του.
“Δεν με νοίαζει ποιός θα βρίσκεται δίπλα μου, και το έχω πει στην ομάδα” είπε ο Ολλανδός στην εφημερίδα De Limburger. “Πάντα πιστεύω στον εαυτό μου, και κατά την άποψή μου είμαι το αφεντικό όλων. Αν με ρωτάτε, θα το έβρισκα παράξενο να υπογράψουμε έναν 42χρονο οδηγό.
Η Red Bull έχει την παράδοση να εκπαιδεύει η ίδια νεαρούς οδηγούς. Η υπογραφή του Σέρτζιο [Πέρεζ] ξέφυγε από αυτό το μοτίβο. Δεν είναι ότι δεν τα πάμε καλά με τον Φερνάντο – δεν είναι αυτό. Αλλά κοιτάζω επίσης και το μέλλον της ομάδας. Στο τέλος, βέβαια, είναι στο δικό τους χέρι να καθορίζουν ποιος θα οδηγεί πού”, πρόσθεσε ο πρωταθλητής.
Και ο σύμβουλος της Red Bull GmbH, Χέλμουτ Μάρκο συμφωνεί, λέγοντας πως η συνύπαρξη Φερστάπεν-Αλόνσο “νομίζω ότι θα ήταν δύσκολη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν ανήκουν μαζί σστη Red Bull” είπε ο Αυστριακός στην ιστοσελίδα formel1.de.
Την ίδια στιγμή, η αγωνιστική άνοδος του Πέρεζ φέρεται να βάζει για τα καλά τον Μεξικανό σε θέση ισχύος για τη διατήρηση της θέσης του στη Red Bull Racing και το 2025. “Ο Τσέκο ξεκίνησε με διαφορετική προσέγγιση φέτος”, συνέχισε ο Μάρκο. “Δεν προσπαθεί πια να ακολουθήσει το δικό του τεχνικό δρόμο.
Τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν πανομοιότυπα από άποψη στησίματος, κι αυτό είναι που κάνει τη διαφορά στο τέλος. Φαίνεται ότι μπορεί να τα καταφέρει, αλλά ίσως είναι και μεγάλο κίνητρο για εκείνον ότι τα συμβόλαια της νέας χρονιάς είναι ανοιχτά – φέτος πιο πολύ από ό,τι συνήθως. Συνήθως δεν μιλάμε για τους οδηγούς από τον Απρίλιο”, πρόσθεσε ο Αυστριακός.
Και ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, επιβεβαίωσε από τη δική του πλευρά ότι ο Πέρεζ “ξεκίνησε τη χρονιά καλά, και δεδομένου ότι το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της χρονιάς είναι στο χέρι του αν θα κρατήσει ή θα χάσει τη θέση”.
Formula 1: Ο Αλόνσο πιστεύει στην Aston Martin
Πίσω στον Φερνάντο Αλόνσο, ο Ισπανός αναμφίβολα -μέσω του μάνατζερ του, Φλάβιο Μπριατόρε- διερεύνησε το ενδεχόμενο της μετάβασης στη Red Bull το 2025, καθώς κάτι τέτοιο θα του προσέφερε άμεσα ένα μονοθέσιο ικανό για να διεκδικεί νίκες και το τρίτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Όμως, παρότι η πόρτα του Μίλτον Κινς φαίνεται να μην ανοίγει, ο Ισπανός δεν δείχνει ελλιπή πίστη ότι η Aston Martin μπορεί να γίνει πρωταγωνίστρια του σπορ: “Δεν υπάρχει καμία άλλη ομάδα στα πιτς που να έχει πιο φιλόδοξα πλάνα από εμάς”, είπε ο Ισπανός στο γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport.
“Σήμερα εργάζονται για την ομάδα διπλάσιοι άνθρωποι σε σχέση με τα ξεκινήματα. Από το περσινό καλοκαίρι κατασκευάζουμε το νέο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο. Η αεροσήραγγα και ο προσομοιωτής θα είναι έτοιμα στο τέλος του χρόνου.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη μέση του αγώνα αναβάθμισης [των φετινών μονοθεσίων], στον οποίον πέρσι μετά βίας συμμετείχαμε. Όλα αυτά είναι καλές ενδείξεις ότι κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για να γίνουμε ομάδα που κερδίζει. Για αυτό και θα μιλήσω πρώτα με την Aston Martin αν αποφασίσω να συνεχίσω”, πρόσθεσε ο δις πρωταθλητής της F1.
Σε ερώτηση του βρετανικού δικτύου Sky Sports F1 για το μέλλον του μετά το τέλος του GP Ιαπωνίας, στο μεταξύ, ο Φερνάντο είπε: “Το διασκέδασα πολύ κι είχα ένα από τα καλύτερά μου αγωνιστικά τριήμερα από άποψη οδήγησης, αν όχι το καλύτερο σίγουρα στα 5 καλύτερα. Κι είμαι 44 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Οπότε δεν μοιάζει και τόσο ελκυστικό”, πρόσθεσε.
Και σε νέα ερώτηση για τις φήμες που τον συνδέουν με τη Mercedes, αποκρίθηκε: “Η Mercedes είναι πιο πίσω, οπότε δεν μοιάζει και τόσο ελκυστική”.