H άσφαλτος στο WRC της Κροατίας «έβγαλε» νικητές του Οζιέ-Λανταί με Toyota Yaris Rally1.
Το χρώμα στην κορυφή άλλαξε στην 18η από τις 20 Ειδικές Διαδρομές, όταν οι επικεφαλής μέχρι εκείνη τη στιγμή, Νεβίλ-Γουάιτάγκε είχαν μικροέξοδο, με το Hyundai i20 Rally1 να χτυπάει πίσω δεξιά, καταστρέφοντας προφυλακτήρα και αεροδυναμικά βοηθήματα.
WRC: Από πρώτοι, τρίτοι οι Βέλγοι της Hyundai
Ετσι οι Βέλγοι από πρώτοι «πέφτουν» τρίτοι, καθώς οι Οζιέ-Λανταί απογείωσαν το Yaris και περνούσαν πρώτοι γενικής, τη στιγμή οι πολύ καλοί μέχρι στιγμής Φορμό-Κορία (4οι) χτυπούν με το δεξί μέρος του Ford Puma Rally1 σε μια οριοθέτηση του δρόμου με αποτέλεσμα να σπάσει το σύστημα διεύθυνσης και να σταματήσουν ώστε να το επισκευάσουν καθώς σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς εάν κάποιο πλήρωμα δεν τερματίσει τον αγώνα την Κυριακή, χάνει τους βαθμούς πού είχε στο τέλος του 2ου σκέλους.
Έτσι φτάνουμε στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή όπου ο Οζιέ προηγείται του Έβανς 6,4 δευτ. ενώ ο Νεβίλ είναι πλέον τρίτος με διαφορά 18.3 δευτ.
WRC :Φινάλε λοιπόν με την power stage, των 14.24 χλμ.
Θυμωμένος ο Φορμό από το λάθος στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή, οδηγεί σαν τον άνεμο το Puma Rally1 και γράφει τον πρώτο χρόνο στην Power stage που όμως είναι πολύ πίσω στη γενική κάτι που τον αδικεί το τελικό αποτελσμα. Αλλά οι αγώνες τα έχουν αυτά…
Ο Τάνακ ήταν δεύτερος ταχύτερος + 3.8 δευτ., ο Οζιέ τρίτος + 5 δευτ., Κατσούτα στην τέταρτη θέση + 6.7 και πέμπτο τον Έβανς + 8.3.
Έτσι στη ράμπα του τερματισμού η Toyota κάνει το 1-2 με Οζιέ-Λανταί, Έβανς-Μάρτιν με τρίτους τους Νεβίλ-Γουάιτάγκε (που δεν μπόρεσε να αποφύγει το λάθος, που ομολογουμένως στα δύο πρώτα σκέλη ήταν αλάνθαστοί, όμως οι αγώνες τελειώνουν στη ράμπα με θέα την καρό σημαία) και τέταρτους τους Τάνακ-Γιαρβέογια που έδωσαν σημαντικούς βαθμούς στη Hyundai για τη συνέχεια, χωρίς όμως να μπουν σε τροχιά διεκδίκησης, καθώς απομένουν άλλοι 9 αγώνες και ο δρόμος είναι πολύ μακρύς.
Έτσι λοιπόν χαρές και πανηγύρια για την ομάδα της Toyota, στεναχώρια και προβληματισμούς στη Hyundai.
Ήταν ο τέταρτος αγώνας του WRC με διαφορετικό νικητή.
Aπό τις 20 Ειδικές Διαδρομές, ο Νεβίλ ήταν ταχύτερος στις 9 (να κερδίζεις 9 Ειδικές Διαδρομές και να μην κερδίζεις…, συμβαίνουν αυτά στους αγώνες), Οζιέ και Έβανς από 3, Φορμό και Κατσούτα από 2 και μια ο Τάνακ.