Η Hyundai δίνει το «παρών» στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, καθώς στο περίπτερο της κάνουν πρεμιέρα, στην τοπική αγορά, σημαντικά της μοντέλα.
Hyundai Ioniq 5 N
Αναμεσά τους ξεχωρίζει σίγουρα το Ioniq 5 N, το οποίο θα λανσαριστεί στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων του κόσμου αργότερα εντός του τρέχοντος έτους. Το ντεμπούτο του σηματοδοτεί την πρώτη επέτειο από την είσοδο της Hyundai N στην Κίνα, που πραγματοποιήθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης το 2023.
Ως το πρώτο ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων της Hyundai N το κορυφαίο Ioniq 5 N διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, με το μπροστά τοποθετημένο να παράγει 226 ίππους και τον πίσω 383 ίππους. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει τους 609 ίππους, όμως με τη λειτουργία Boost μπορεί να αυξηθεί στους 650 ίππους, αντλώντας από το μπροστινό και πίσω ηλεκτροκινητήρα, 238 και 412 ίππους αντίστοιχα.
Έτσι το νέο Ioniq 5 N μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,4 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα! Σημειώνεται ότι η Hyundai N θα αναπτύξει στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ για την προώθηση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της κουλτούρας των οχημάτων υψηλών επιδόσεων στην Κίνα.
Hyundai Santa Fe
Το νέο Santa Fe έρχεται πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του μοντέλου της τέταρτης γενιάς στην κινεζική αγορά τον Απρίλιο του 2019. Η εταιρεία σχεδιάζει το λανσάρισμα του μοντέλου το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Χάρη στο μακρύ του μεταξόνιο το νέο Santa Fe εξασφαλίζει μια ευρύχωρη καμπίνα για τους επιβάτες, ενώ σχεδιαστικά ξεχωρίζει για τη μακριά του σιλουέτα, τη φαρδιά πίσω πόρτα, το σχέδιο “H” που εφαρμόζεται στα φωτιστικά του σώματα και στον προφυλακτήρα.
Hyundai Tucson
Σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της Hyundai βρίσκεται επίσης το ανανεωμένο Tucson με μήκος 4.670 χλστ. και μεταξόνιο 2.755 χλστ., το οποίο η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει στην Κίνα το πρώτο εξάμηνο του έτους. Εκτός από τα Santa Fe και Tucson η Hyundai λάνσαρε τον περασμένο Ιούνιο στην Κίνα το Mufasa, ένα συμπαγές SUV, με στόχο να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των τοπικών πελατών της.
Στη «Ζώνη Τεχνολογίας Υδρογόνου», η Hyundai παρουσιάζει τη λύση “HTWO Grid” που συνδυάζει τις δυνατότητες των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου Hyundai περιλαμβάνοντας όλα τα στάδια της αξιακής αλυσίδας του υδρογόνου, παραγωγή-αποθήκευση, μεταφορά-χρήση. Ως προσαρμοσμένη ολοκληρωμένη λύση ενέργειας υδρογόνου, μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες διαφορετικών χρηστών.
Η ζώνη παρουσιάζει επίσης το διόραμα W2H (Waste-to-Hydrogen) και το ηλεκτρικό μοντέλο κυψελών καυσίμου υδρογόνου NEXO της κινεζικής αγοράς, που παρουσιάζει τη μετατροπή συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου και οργανικών αποβλήτων σε υδρογόνο, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου, η Hyundai Beijing υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με την Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) με σκοπό την κάλυψη της αγοράς New Energy Vehicle (NEV) της Κίνας ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της Hyundai στην ηλεκτροκίνηση στην Κίνα.