Έχει τον τρόπο το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών να βρίσκεται στην κορυφή.
Στη φετινή μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση του κλάδου των ευρωπαϊκών αερομεταφορών «Routes Europe 2024» που που πραγματοποιήθηκε στο ‘Ααρχους, στη Δανία, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε ξανά την πρώτη θέση για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις ενέργειές του για την ανάπτυξη της αγοράς της Αθήνας, στην κατηγορία άνω των 20 εκατομμυρίων επιβατών!
Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών: Τα βραβεία Routes είναι μοναδικά στο είδος τους
Και αυτό καθώς η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως.
Η φετινή διάκριση είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή, καθώς στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια της Κωνσταντινούπολης, της Ρώμης, των Βρυξελλών και της Βιέννης.
Το 2023 διακινήθηκαν συνολικά μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας 28,17 εκατ. επιβάτες, επίδοση αυξημένη κατά 24% σε σύγκριση με το 2022 και κατά 10,2% σε σύγκριση με το 2019, ενώ και το πρώτο τρίμηνο του 2024, η ανοδική τάση της κίνησης είναι θεαματική, καταγράφοντας επιδόσεις αυξημένες κατά 16,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Παράλληλα, στο δίκτυο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών έχουν προστεθεί για το καλοκαίρι του 2024, 5 νέοι προορισμοί, 8 επιπλέον αεροπορικές εταιρείες και 19 επιπρόσθετα δρομολόγια σε υφιστάμενες συνδέσεις.
Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών δήλωσε:
«Η σπουδαία πρώτη θέση στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe μας χαροποιεί ιδιαίτερα και αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για τη διασυνδεσιμότητα του αεροδρομίου και της πόλης μας! Η διάκριση αυτή μας τιμά ιδιαίτερα, καθώς προέρχεται από την ψήφο των άμεσων συνεργατών μας, των αεροπορικών εταιρειών. Και βέβαια, ένα θερμό ευχαριστώ στους συνεργάτες μου, στην ομάδα αεροπορικού μάρκετινγκ, για μια πραγματικά ομαδική προσπάθεια με εξαιρετικό αποτέλεσμα!»