Η ηλεκτροκίνηση πονοκεφαλιάζει. Στη Ραφήνα, λοιπόν σε οδηγό ηλεκτρικού αυτοκινήτου του απαγορεύτηκε να ταξιδέψει πριν από δύο ημέρες.
Λόγω απεργία των ΜΜΕ, της 1η Μαΐου, κάνουμε ανάρτηση του γεγονότος στις 2 Μαΐου, καθώς πλησιάζουν οι μέρες της μεγάλης φυγής, ώστε να είναι ενημερωμένοι οι οδηγοί των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ηλεκτροκίνηση: Οι μπαταρίες φορτισμένες έως το 40% για να την είσοδο στα πλοία
Ο εν λόγω κύριος λοιπόν όπως αναφέρει ο ίδιος στην ιστοσελίδα «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα» ο καπετάνιος, που είναι ο «αρχηγός» του καραβιού και έχει την ευθύνη, δεν του επέτρεψε στο να ταξιδέψει (μαζί με τη γυναίκα του και τα τρία παιδιά του) επειδή η μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου του, δεν ήταν κάτω από το 40%, όπως ορίζει η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Εδώ λοιπόν το πράγμα μπλέκει στο πως θα γίνεται η ενημέρωση του επιβατικού κοινού, το οποίο ταξιδεύει με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Όμως προσοχή, γιατί απαγορεύσεις υπάρχουν και σε οχήματα με υγραέριο, ή φυσικό αέριο, οι οποίες δεξαμενές (των εν λόγω αυτοκινήτων) δεν πρέπει να έχουν περισσότερο από το 50% σε περιεκτικότητα καυσίμου.
Και όλο αυτό πως θα γίνεται αντιληπτό από τους τουρίστες που έρχονται στη χώρα μας με ηλεκτρικά οχήματα και με οχήματα με εναλλακτικές μορφές καυσίμων.
Και επειδή το καλοκαίρι πλησιάζει και ως γνωστόν παρατηρούνται ουρές κατά την επιβίβαση, πως θα γίνονται οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι.
Θα υπάρχει άραγε κάποια ενημέρωση κατά την έκδοση των εισιτηρίων;
Κάποια παράγραφος που να τονίζει την εγκύκλιο.
Για σκεφτείτε λοιπόν τουρίστας με οικογένεια ή με φίλους να είναι έτοιμος να επιβιβαστεί και να του απαγορεύσουν το ταξίδι καθώς στο ηλεκτρικό του αυτοκίνητο, η μπαταρία είναι φορτισμένη περισσότερο από το 40%.
Και αυτό γιατί η Ελλάδα στην ενημέρωση των πολιτών δεν κατέχει και τα πρωτεία.
Από την άλλη το δίκτυο των φορτιστών στα νησιά καλύπτει; είναι δυνατοί για να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς;
Είναι και η δήλωση του προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού Αντώνη Νταλακογιώργου, που δήλωσε στο One Channel ότι «δεν είναι στα καθήκοντά τους να ελέγχουν το επίπεδο της φόρτισης των μπαταριών, δεν υπάρχει σχετική αρμοδιότητα, δεν υπάρχει ανάλογη εξειδίκευση, και δεν γίνεται να αναθέσουν στα μέλη του πληρώματος να κάνουν μια δουλειά την οποία δεν την κατέχουν».