Με αφορμή την τέταρτη επέτειο του Ami, η Citroen διευρύνει τη γκάμα του ηλεκτρικού οχήματος μικροκινητικότητας που άλλαξε άρδην το αστικό τοπίο.
Για την ιστορία να πούμε ότι το Ami λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2020, ενώ μέχρι τώρα έχει σημειώσει περισσότερες από 50.000 πωλήσεις στις 14 χώρες που διατίθεται.
Στην παλέτα για το λιλιπούτειο αμάξωμα του Ami προστίθεται η νέα σκούρα καφέ απόχρωση ονόματι “Night Sepia”, η οποία αντικαθιστά την αρχική χαρακτηριστική μπλε. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία αποτελεί έναν ιδανικό «καμβά» για τα διάφορα γραφικά, σχέδια και πολύχρωμα αυτοκόλλητα, με τα οποία μπορεί να διακοσμηθεί το Ami.
Η νέα έκδοση “My Ami Peps”
Επίσης το Ami αποκτά την νέα κορυφαία εξοπλιστική έκδοση “My Ami Peps”, η οποία συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των εκδόσεων Pop και Tonic. Προσδίδει περισσότερο δυναμισμό με τη μαύρη λωρίδα που επεκτείνεται κάτω από το εμπρός παρμπρίζ με κίτρινα οριζόντια αυτοκόλλητα, ενώ διαθέτει ακόμα μαύρο περίβλημα στα μπροστινά φωτιστικά σώματα, αεροτομή οροφής, λευκές πινελιές στους τροχούς, διακοσμητικά ένθετα (πορτοκαλί, κίτρινου και λευκού χρώματος) χαμηλά στις πόρτες και στην πίσω κολόνα, εμπνευσμένα από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών.
Ο αριθμός 2 αποτελεί μια αναφορά στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Citroen. Στο εσωτερικό η νέα έκδοση “My Ami Peps” φέρνει πορτοκαλί δίχτυ συγκράτησης αντικειμένων στις πόρτες, ασορτί πατάκια και ιμάντες αντί για χειρολαβές, καθώς και κίτρινο γάντζο για το κρέμασμα τσάντας. Η μονάδα συνδεσιμότητας “My Concept box” επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με το Ami, με τον οδηγό να έχει πρόσβαση εξ αποστάσεως σε διάφορα δεδομένα (αυτονομία, ειδοποιήσεις συντήρησης κ.τ.λ.).
Επιπλέον μέσω του “My Ami Play” παρέχεται από το smartphone εύκολη πρόσβαση στην πλοήγηση, στη μουσική, στο ραδιόφωνο και στις τηλεφωνικές κλήσεις. Όλες αυτές οι λειτουργίες μπορούν να ελέγχονται από το ενσωματωμένο “Citroen Switch” κουμπί στο τιμόνι.
Η επαγγελματική έκδοση “My Ami Cargo”
Τέλος, η Citroen αναβάθμισε την επαγγελματική έκδοση “My Ami Cargo” μέσω ενός αρθρωτού κιτ, το οποίο ανάλογα με τις ανάγκες επιτρέπει τη μεταφορά εμπορεύματος ή τη φιλοξενία συνοδηγού, επομένως πλέον δεν καταργείται το δεύτερο κάθισμα.
Το εν λόγω κιτ αποτελείται από δυο κάθετα τοποθετημένα πάνελ που διαχωρίζουν την πλευρά του οδηγού από του συνοδηγού. Ένα δεύτερο μέρος του αποτελείται από τέσσερα υφασμάτινα πάνελ που ξεδιπλώνονται πάνω από το κάθισμα του συνοδηγού, από την πλάτη μέχρι το χώρο των ποδιών. Ο συνολικός όγκος φόρτωσης στο επαγγελματικό Ami φτάνει τα 340 λίτρα.