Από τη στιγμή που η αυτοκίνηση στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, κάποια στιγμή και τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας θα είναι ηλεκτρικά. Με το Re-Leaf, λοιπόν, η Nissan βρήκε νέους τρόπους ώστε τα εν λόγω οχήματα να είναι ακόμα πιο χρήσιμα στο μέλλον.
Το Re-Leaf είναι στην ουσία ένα τροποποιημένο Leaf. Ας ξεκινήσουμε από αυτά που φαίνονται εξωτερικά. Το Re-Leaf έχει κατά 70 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενώ μεγαλύτερο είναι και το πλάτος του. 90 χλστ. μπροστά και 130 χλστ. πίσω. Οι θόλοι των τροχών είναι διαφορετικοί, υπάρχουν λασπωτήρες, ζάντες 17 ιντσών με all-terrain ελαστικά, ενώ από κάτω υπάρχουν επενδύσεις για προστασία από χτυπήματα, όλων των ζωτικών τμημάτων. Ακόμα, υπάρχει μπάρα με φώτα LED στην οροφή.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο πορτ-παγκάζ, όπου συναντάμε οθόνη 32 ιντσών η οποία “κρύβεται” με μηχανισμό αναδίπλωσης, μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα και απόλυτα επίπεδο πάτωμα.
Ωστόσο, οι σημαντικότερες αλλαγές είναι εκείνες που δε φαίνονται. Το Re-Leaf μπορεί να λειτουργήσει ως κινητός σταθμός ενέργειας, ώστε να τροφοδοτήσει ιατρικό εξοπλισμό, τηλεπικοινωνίες, φώτα ή ακόμα και εργαλεία όπως τροχός.
Για να το πετύχει αυτό έχει δύο πρίζες στο εξωτερικό του αμαξώματος, οι οποίες δεν επηρεάζονται από τον καιρό (βροχή κ.λπ.), ενώ διαθέτει ακόμα μία στο πορτ-παγκάζ. Οι πρίζες μπορούν να λειτουργήσουν από τα 110 μέχρι και τα 230 Volts.. Σύμφωνα με τη Nissan, το Re-Leaf μπορεί να τροφοδοτήσει ένα μέσο ευρωπαϊκό σπίτι για περίπου 6 μέρες.
Υπολογίζεται σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, χρειάζεται μία μέρα ή και περισσότερο ώστε να επανέλθει το ρεύμα στην πληγείσα περιοχή. Με λύσεις όπως του Re-Leaf, ο χρόνος αυτός μπορεί να μειωθεί σημαντικά.