H Porsche αποκάλυψε την ημερομηνία που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα η νέα 911, με το ραντεβού να δίνεται για τις 28 Μαΐου.
Το εμβληματικό supercar για πρώτη φορά στην ιστορία της 61χρονης πορείας του θα αποκτήσει υβριδικό σύστημα. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία πλέον έχουν ολοκληρωθεί με απόλυτη επιτυχία οι απαιτητικές δοκιμές ανάπτυξης της νέας υβριδικής 911. Προς το παρόν η Porsche δε δίνει τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας υβριδικής 911.
Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα ενισχυμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο 6κύλινδρος boxer θα κινεί παραδοσιακά τον πίσω άξονα. Η μπαταρία θα πρέπει να χωράει πίσω από τα πίσω καθίσματα, πολύ κοντά στον επίπεδο κινητήρα και να ζυγίζει όχι περισσότερο από 100 κιλά. Για την επαναφόρτισή της θα γίνεται ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το θερμικό κινητήρα, ο οποίος επομένως θα λειτουργεί και ως γεννήτρια.
Σημειώνεται ότι η νέα 911 υποβλήθηκε σε σκληρές δοκιμασίες σε όλο τον κόσμο, ώστε να διαπιστωθεί η αντοχή της σε πολικές θερμοκρασίες, αλλά και στον καύσωνα, κατά τη διάρκεια της διαμονής στο Ντουμπάι. Παράλληλα η νέα 911 βρέθηκε σε ορεινές διαδρομές με στροφές και σε αστικό περιβάλλον, ενώ οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών της Porsche διένυσαν συνολικά πίσω από το τιμόνι της περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Porsche 911: Το ρεκόρ στο Νιρμπουργκρίνγκ
Βέβαια το όνομα της 911 είναι άρρηκτα συνδεμένο με τα ρεκόρ, κάτι που επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά, καθώς η νέα της γενιά έγραψε χρόνο 7:16.934 μέσα στη θρυλική πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ, με την Porsche να επισημαίνει ότι ήταν 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την αντίστοιχη έκδοση του απερχόμενου μοντέλου.
Διευκρινίζει ακόμα ότι η νέα 911 που πέτυχε το ρεκόρ γύρου φορούσε τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, ενώ διέθετε το προαιρετικό αεροδυναμικό πακέτο που προσφέρει σταθερή πίσω αεροτομή για αυξημένη κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες. Αναφέρει ακόμα ότι η νέα 911 είναι πολύ πιο γρήγορη στην πίστα, έχει καλύτερο πάτημα, σημαντικά περισσότερη ισχύ, ενώ η αμεσότερη απόκριση του υβριδικού συστήματος είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα.