O Διευθύνων Σύμβουλος της Seat/Cupra, Γουέιν Γκρίφιθς στη θέα του Raval, θέλει να ταράξει τα νερά της ηλεκτροκίνησης και σκέφτεται να δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ.
Ένα οικονομικό αμιγώς ηλεκτρικό Seat βασισμένο στο Raval
Κατά την παρουσίαση του νέων Cupra Formentor και Cupra Leon, όπου περισσότερα διαβάστε εδώ, ο Γουέιν Γκρίφιθς επανέλαβε για άλλη μια φορά ότι «υπάρχει ζωή και υπάρχει μέλλον για τη Seat» έχοντας ξεκαθαρίσει ότι οι δύο ισπανικές μάρκες δεν θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους, αλλά θα απευθύνονται σε όλο εντελώς διαφορετικό κοινό.
Παρά το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της προσοχής θα συνεχίσει να στρέφεται προς την Cupra λόγω της μεγαλύτερης κερδοφορίας των μοντέλων, ο Γουέιν έχει τονίσει ότι η Seat θα συνεχίσει την πορεία της με ανανεώνοντας τη γκάμα, και ηλεκτρικά οικονομικά αυτοκίνητα.
Είναι ξεκάθαρο από τη μεριά του Γουέιν Γκρίφιθς ότι τα μοντέλα Cupra και Seat «θα ζήσουν μαζί, τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε χρόνια και θα το κάνουν σε απόλυτη αρμονία, αφού δεν εμποδίζουν το ένα το άλλο» δίνοντας όμως την είδηση ότι η προσοχή της Seat στρέφεται κυρίως σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θα κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ.
Το ηλεκτρικό Seat «του λαού» δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί η ακριβής ημερομηνία αποκάλυψης, ή η ονομασία, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι θα έχει «κλέψει» σχεδιαστικές ιδέες από το Cupra Raval.
Να θυμίσουμε ότι η Seat/Cupra ηγείται της ανάπτυξης όλων των μοντέλων της σε μια απλοποιημένη έκδοση της αρχιτεκτονικής MEB, με την παραγωγή να πραγματοποιείται στο εργοστάσιο του Μαρτορέλ που ξεκινά το 2026.
Η δημιουργία αυτών των αυτοκινήτων είναι μέρος μιας τεράστιας επένδυσης 10 δισεκατομμυρίων ευρώ από τον Όμιλο Volkswagen στην Ισπανία που περιλαμβάνει επίσης ένα νέο εργοστάσιο στη Βαλένθια.
Seat: Ώρα για αλλαγές για Ibiza και Arona
Μιλώντας ακόμα για νέα πράγματα από τη Seat, η ισπανική εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει τα ανανεωμένα Ibiza και Arona τους επόμενους μήνες.
Τα δύο αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε όλη τη γκάμα θα αλλάξουν πάνω από όλα αισθητικά, υιοθετώντας νέα φώτα LED εμπρός και πίσω.
Θα φέρουν νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού με νέα λογισμικά, νέο ψηφιακό εσωτερικό, αλλά και πιο σύγχρονους κινητήρες με υβριδικά συστήματα.
Η Seat ξαναμπαίνει δυνατά στη μάχη…