Στον 5ο γύρο του WRC, και τον πρώτο χωμάτινο στην Ευρώπη, τα Citroen C3 Rally2, της ομάδας-δορυφός GS Sport, με τους Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ και Ροσέλ-Ντινάν έδειξαν τη βελτίωσή τους, κάτι που ήταν αδιανόητο την περασμένη σεζόν, όπου ο Ροσέλ πάλευε στην κυριολεξία για να κρατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο και να διακριθεί σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.
Όμως το 2024 ο χρόνος ανέτειλε διαφορετικά για τα C3 Rally2, καθώς επενέβη όπως έπρεπε το αγωνιστικό τμήμα της Citroen Racing βελτιώνοντας τις αναρτήσεις με νέα αμορτισέρ, αλλά και με διαφορετική γεωμετρία της ανάρτησης.
Αυτές οι «επεμβάσεις» έδωσαν το κάτι παραπάνω στην άσφαλτο όπου το αυτοκίνητο ήταν πάντα από τα καλύτερα, αλλά η σκέψη ήταν για το χώμα, όπου πέρσι το αυτοκίνητο ήταν σημαντικά πίσω από τον ανταγωνισμό..
Να θυμηθούμε ότι στην Πορτογαλία, μπορεί να κέρδισε ο Γκριάζιν, που όμως δεν προσμετρούσε στην κατηγορία WRC2, με νικητή τελικά τον Σόλανς, να χαρίζει την πρώτη νίκη στην Toyota με το Υaris Rally2.
WRC: Όμως όταν ο Σόλμπεργκ, εγκατέλειψε από έξοδο, βγήκε εκτός δρόμου, ήταν ο Ροσέλ που τέθηκε επικεφαλής,
Αλλά ένα κλατάρισμα του κόστισε ενάμιση λεπτό και έχασε το τιμόνι του αγώνα.
Παρ΄όλα αυτά ήταν μόλις 11 δευτ. πίσω από τον Σόλανς αλλά δέχτηκε 2 λεπτά ποινή καθώς μετά την αντικατάσταση του κλαταρισμένου τροχού δεν είχαν δεθεί σωστά οι ζώνες ασφαλείας και ο πέλεκης έπεσε, καθώς για ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια η FIA που τα ελέγχει όλα δε χαρίζεται….
Ετσι από δύο αστοχίες, ο Ροσέλ πήρες τους βαθμούς του 5ου στο WRC2 της Πορτογαλίας, αλλά έχει πλέον ένα σίγουρα αποδοτικό αυτοκίνητο και στο χώμα, που θέλει σκέψη και ωριμότητα για την διεκδίκηση του τίτλου, καθώς προηγείται βαθμολογικά του Σόλμπεργκ.