Οι Παντελή-Λάος με Renault Clio Rally3, είναι οι νικητές του ράλι Ολυμπιακό, που είχε αυτό το οποίο ζητούν οι φίλοι των αγώνων, συναγωνισμό μέχρι το τελευταίο χλμ.
Μάλιστα μετά την εγκατάλειψη των δύο πληρωμάτων που προηγούντο μετά τις 2 πρώτες Ειδικές Διαδρομές, Παπαδημητρίου-Κουζιώνης (Skoda Fabia RS Rally2) από σπασμένη ανάρτηση και Τσολακίδης-Πολυζώης (Skoda Fabia Rally2 Evo) από σπασμένο τροχό, έγιναν ομηρικές μάχες με τα πληρώματα της κατηγορίας Rally3 για τη νίκη.
Ετσι στο τέλος του Α’σκέλους που περιλάμβανε 3 Ειδικές Διαδρομές, στην πρώτη θέση φιγουράρουν οι Αμούτζας-Παναγιωτούνης στη δεύτερη εμφάνιση του οδηγού με αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Προηγείται 9,42 δευτ. των Κυπρίων Παντελή-Λάος με Renault Clio Rally3, με 16/100 πίσω τους οι Καρανικόλας-Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3 ενώ στην 4η θέση είναι οι Χαλικάς-Κόμνος.
Είχαν και μια μικροέξοδο που είχε σαν αποτέλεσμα να «τραυματίσουν» σχεδιαστικά το μπροστινό μέρος του Renault Clio Rally3, το οποίο επισκευάσθηκε κατά τη διάρκεια του service-park αλλάζοντας καπό και προφυλακτήρα.
Στην επόμενη Ειδική Διαδρομή, στην 4η από τις 6, οι Χαλκιάς-Κόμνος σκαρφαλώνουν τρίτοι, με αμετάβλητη την εικόνα στις δύο πρώτες θέσεις στην κορυφή.
Στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή ο Παντελή είναι ταχύτερος του Αμούτζα (Πρώτο χρόνο σημείωσε ο επανεμφανιζόμενος Φιλιππίδης με Skoda Fabia Rally2 Evo) και η διαφορά μεταξύ των δύο μειώθηκε στο 1.32 δευτ. με τον Χαλκιά σταθερά 3ο και τον Καρανικόλα 4ο.
Τελευταία Ειδική Διαδρομή 14.24 χλμ. ο Παντελή είναι ταχύτερος του Αμούτζα και κερδίζει τον αγώνα.
Όχι τυχαία για τους «Κουμπάρους» καθώς είχαν δείξει την ταχύτητά τους από τον προηγούμενο αγώνα, στο Στερεάς Ελλάδας.
Ολυμπιακό ράλυ: Αμούτζας-Παναγιωτούνης η επίδοση του αγώνα
Αναμφίβολα αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον νεαρό Αμούτζα για τη δεύτερη θέση. Με νέο συνοδηγό στον αγώνα του Πύργου, τον Παναγιωτούνη, και μόλις δεύτερη εμφάνιση με το αυτοκίνητο, αλλά και με ελάχιστους αγώνες γενικά στο παλμαρέ του, η επίδοσή του είναι μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, που κορυφώνει το ενδιαφέρον για τη συνέχεια.
Τρίτοι οι σαφώς βελτιωμένοι Χαλκιάς-Κόμνος με το πληγωμένο εμφανισιακά Renault Clio Rally3 και στην 4η θέση με διαφορά 62/100 οι Καρανικόλας-Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3, oι οποίοι έδειξαν για μια ακόμα φορά ότι δε στερούνται ταχύτητας.
Μια θέση πιο κάτω οι «τουρίστες» Ιταλοί Ρεντίνα-Ινγκλέζι με Skoda Fabia R5 και στην 6η οι «Φλάντι»-Ζιροντέ με Ford Fiesta Rally3 και στην 7η οι Τσούλος-Σπυρογιάννης με Mitsubishi Evo IX.
Στην 8η θέση οι νικητές της κατηγορίας F2, οι Αγγελόπουλος-Δίπλας με Peugeot 208 R2. Σε αυτήν την κατηγορία προηγούντο οι Πολυκάρπου-Βότσης με Peugeot 208 R4, αλλά μια έξοδος στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, τους στέρησε τη διάκριση.
Πάντως τα «παιδιά» της κατηγορία Rally3 κρατούν πάνω τους όλον τον συναγωνισμό και έχουν αυτό το κάτι για να πας να δεις…
Στο τερματισμό είδαμε και πολλά κύπελλα, για να απονεμηθούν.
Για αυτό δεν έχει «ευθύνη» το σωματείο, που για την περίπτωση είναι Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου, καθώς ακολουθεί τις προκηρύξεις της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ.
Τα πολλά κύπελλα εκτός του ότι χάνουν την αξία της επιβράβευσης, «σκοτώνουν» την ιδέα του «Ευ Αγωνίζεσθαι» διότι και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ο υγιής συναγωνισμός «πάει» το άθλημα μπροστά.