Στο εργοστάσιο της Volvo που βρίσκεται στη Γάνδη του Βελγίου ξεκίνησε να κατασκευάζεται το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.
Ο λόγος για το XC40 Recharge, το οποίο είναι στην ουσία το γνωστό μικρότερο SUV της σουηδικής εταιρείας, χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τη Volvo η ζήτηση για το νέο XC40 Recharge είναι αρκετά υψηλή με τα βιβλία των παραγγελιών του να παραμένουν ανοιχτά, ενώ κάθε αυτοκίνητο που έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστεί αυτό το ημερολογιακό έτος, έχει ήδη πωληθεί. Οι πρώτες παραδώσεις των XC40 Recharge στους Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν αργότερα εντός του Οκτωβρίου.
Πριν το νέο XC40 Recharge εισέλθει επίσημα στη γραμμή παραγωγής, είχε προηγηθεί η κατασκευή ορισμένων προ-παραγωγής αντιτύπων του. Αυτή είναι μια τυπική διαδικασία που εφαρμόζεται σε κάθε νέο μοντέλο και στόχο έχει να βελτιστοποιήσει τη ροή παραγωγής και να διασφαλίσει την υψηλότερη ποιότητα.
Παράλληλα το εργατικό δυναμικό του εργοστασίου εκπαιδεύτηκε κατάλληλα, ώστε να λάβει την απαραίτητη τεχνογνωσία για την ασφαλή παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου.
Σχετικά με το νέο XC40 Recharge να υπενθυμίσουμε ότι είναι τετρακίνητο, προσφέρει 400 χλμ. αυτονομία (μέτρηση WLTP), ενώ παράγει 408 ίππους. Για τη φόρτιση της μπαταρίας του σε ποσοστό 80% από ταχυφορτιστή απαιτούνται μόνο 40 λεπτά. Η τοποθέτηση της μπαταρία στο δάπεδο του XC40 Recharge, μέσα σε ένα κλωβό ασφαλείας, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση κέντρου βάρους του οχήματος. Η απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης, δημιουργεί πρόσθετο χώρο φόρτωσης κάτω από το εμπρός καπό. Βασίζεται στην ειδική για αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), η οποία αναπτύχθηκε από κοινού με τη Geely.
To νέο XC40 Recharge διαθέτει σύστημα πολυμέσων με λειτουργικό Android, επιτρέποντας πρόσβαση στις υπηρεσίες Google Assistant, Google Maps και Google Play Store. Στόχος της Volvo είναι το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της μέχρι το 2025 να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και τα υπόλοιπα να είναι υβριδικά.