Στην Nissan που αντιπροσωπεύεται στη χώρα μας από την Νικ. Ι. θεοχαράκης για δεύτερη συνεχή χρονιά της απονεμήθηκε το βραβείο Customer Experience Excellence 2023 της Nissan Europe.
Μια βράβευση που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την σταθερή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους ιδιοκτήτες των ιαπωνικών αυτοκινήτων.
Το βραβείο παρέλαβε ο κος Τάκης Θεοχαράκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας
Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής :
Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales
Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe
.