Πόσο δαιμόνιος είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες.
Εάν δεν ήταν δαιμόνιος δεν θα είχε αυτή τη θέση.
Ο Ταβάρες λοιπόν «πιάστηκε» από την ανακοίνωση της Volkswagen, ότι προχωράει στην κατασκευή οικονομικά προσβάσιμου στο ευρύ κοινό αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος το 2027, και δεν έχασε την ευκαιρία.
Προτείνει το νέο Citroen C3, με τα logo της Volkswagen το οποίο παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες σε εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό, τονίζοντας ότι «το ηλεκτρικό C3 είναι το τέλειο εργαλείο για να ανταγωνιστεί τους Κινέζους. Είναι ένα έργο με το οποίο πραγματοποιούμε κερδοφορία, όσον αφορά τα περιθώρια, και ακόμα κι αν δεν κερδίζουμε όσα θα ήθελα, αντιπροσωπεύει μια καλή αρχή».
Stellantis: Η προσφορά του Ομίλου στοχεύει στην κάλυψη για τη ζήτηση της αγοράς που λέει τα εξής
Ο μέσος καταναλωτής ζητά άμεσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κόστος συγκρίσιμο με αυτά που φέρουν θερμικούς κινητήρες.
Ο Όλιβερ Μπλουμ, διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού κολοσσού, είχε προηγουμένως ξεκαθαρίσει τη θέση της εταιρίας τονίζοντας τα εξής: «Γενιές ανθρώπων συνδέουν τις μάρκες του Ομίλου Volkswagen με το πρώτο τους αυτοκίνητο και με την προσιτή κινητικότητα. Ως ομάδα με ισχυρά brands, συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε αυτήν την κοινωνική ευθύνη σήμερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαι πολύ χαρούμενος με προσανατολισμένο στο μέλλον προσιτή ηλεκτροκίνηση από την Ευρώπη στην Ευρώπη».
Και ο Τόμας Σέφερ διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen και επικεφαλής του μάρκας Core, επανέλαβε κάτι αντίστοιχο «Η υπόσχεση της μάρκας μας είναι ηλεκτρική κινητικότητα για όλους, και στον όμιλο Core την τηρούμε. Παρά την ελκυστική τιμή, τα ηλεκτρικά μας αυτοκίνητα θα θέτουν πρότυπα στην βασική κατηγορία όσον αφορά την τεχνολογία, τη σχεδίαση, την ποιότητα και την εμπειρία των πελατών».
Όλα είναι ζήτημα κόστους και συνεργασίες έχουν προκύψει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν και συνεχίζονται στο σήμερα.
Οι πλατφόρμες είναι πλέον αρθρωτές, τα ηλεκτρικά στην ανάπτυξή τους δεν έχουν καμία σχέση σε κόστος με τα αντίστοιχα με θερμικούς κινητήρες, και στο δια ταύτα όλα γίνονται σε μια εποχή που βασιλεύει η οικονομία κλίμακος σε όλες της μορφές.