H Τοyota επενδύει στο μέλλον και στο ράλι Λετονίας, 8ος γύρος του WRC, ο νεαρός Φινλανδός Σάμι Παγιάρι θα οδηγήσει το 4ο Yaris Rally1.
O 22χρονος Φινλανδός έγινε ο νεότερος νικητής του JWRC, όταν κατέκτησε τον τίτλο το 2021, ενώ την περσινή χρονιά σημείωσε την πρώτη του νίκη με αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally2 στο ράλι Φινλανδίας.
Φέτος ο Παγιάρι οδηγεί στο WRC2 το νέο Toyota Yaris Rally2, που μάλιστα στον 6ο γύρο του WRC, το ράλι Σαρδηνίας μαζί με τη μόνιμη συνοδηγό του, την Ένι Μάλκονεν πήραν τη νίκη, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα.
WRC: Τι είπε ο Λάτβαλα για τη συμμετοχή του Παγιάρι με το Yaris Rally1
Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing τόνισε: «Aπό το 2015 εκπαιδεύουμε νέους Ιάπωνες οδηγούς, ενω παρακολουθούμε επίσης τους πιο ταλαντούχους νέους οδηγούς που συμμετέχουν στις κατηγορίες υποστήριξης του WRC.
Φέτος είδαμε ότι ο Σάμι Παγιάρι οδηγεί πολύ καλά με το Yaris Rally2 και θα θέλαμε να δούμε τις δυνατότητές του στο Rally1 Car.
Ο Παγιάρι κάνει μεγάλα βήματα και είχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στη Σαρδηνία.
Δεν δείχνει μόνο μεγάλη ταχύτητα, αλλά παρέχει επίσης στους μηχανικούς μας τα σχόλια που μας βοηθούν να κάνουμε ολοένα καλύτερο το αυτοκίνητο για όλους τους πελάτες μας.
Το Ράλι Λετονίας είναι ένα γρήγορο ράλι όπως το ράλι Φινλανδίας και στον Σάμι αρέσουν οι δρόμοι στην περιοχή της Βαλτικής, επομένως του ταιριάζουν πολύ και θα τον βοηθήσουν να νιώσει περισσότερο σαν στο σπίτι του.
Στις γρήγορες Ειδικές Διαδρομές όπως σε Λετονία και Φινλανδίας, είναι αγώνες που μπορείτε να καταλάβετε το πως λειτουργεί η αεροδυναμική ενός αυτοκινήτου Rally1.
Ελπίζουμε λοιπόν ότι ο Σάμι και η Ένι να αποκτήσουν κάποια ωραία εμπειρία εκεί και να μάθουν για το αυτοκίνητο και την ανοδική πορεία από το Rally2 στο Rally1.»
Από τη μεριά του ο Σάμι Παγιάρι σχολίασε τα εξής: « Είναι καταπληκτικό που έχω αυτή την ευκαιρία με την Toyota Gazoo Racing.
Αυτό είναι κάτι για το οποίο εργάζομαι για πολλά χρόνια, αλλά δε συμβαίνει συχνά να υπάρχει διαθέσιμη θέση σε ένα αυτοκίνητο Rally1.
Είναι μια τεράστια πρόκληση γιατί υπάρχουν τόσα πολλά νέα πράγματα που πρέπει να μάθουμε, και ο ρυθμός στο κορυφαίο επίπεδο είναι επίσης πολύ υψηλός. Αλλά θα προσπαθήσω να μην επικεντρωθώ στο αποτέλεσμα πάρα πολύ αλλά να στοχεύσω στο να αποκτήσω όλη την εμπειρία για το μέλλον.
Στη Λετονία οι Ειδικές Διαδρομές είναι ως επί το πλείστον γρήγορες, κάτι που έχω συνηθίσει αρκετά από τη Φινλανδία.
Επιπλέον είναι ένα φρέσκο γεγονός για όλους, οπότε από αυτή την άποψη ξεκινάμε λίγο πολύ από την ίδια θέση με όλους τους άλλους οδηγούς. Ελπίζω ότι αν τα πάμε καλά, τότε ίσως υπάρχει μια ευκαιρία για κάτι ωραίο στο μέλλον, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορώ να σκεφτώ πολύ αργότερα.
Προς το παρόν, θα επικεντρωθώ μόνο σε αυτό το ράλι»