Το 2025 η Lancia επιστρέφει επίσημα στα ράλι, ποντάροντας κυρίως σε νέους οδηγούς.
Για αυτόν το σκοπό θα ρίξει στη μάχη τη νέα Lancia Ypsilon προδιαγραφών Rally4, καθώς σαν βάση θα χρησιμοποιήσει τα μηχανικά μέρη του Peugeot 208 Rally4, καθώς τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν κοινά στοιχεία.
Ποιος όμως αστέρας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη της αγωνιστικής Ypsilon Rally4 HF, αλλά και τη πιο σπορ έκδοσης της Ypsilon HF.
O δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (1988, 1989) Μίκι Μπιαζιόν, με 17 νίκες σε 78 εκκινήσεις, και 40 συνολικά παρουσιάσεις στο βάθρο.
Lancia: Ποιος καλύτερος από αυτόν για να εργαστεί στην ανάπτυξη των Ypsilon HF και της Ypsilon Rally 4 HF
«Η εμπειρία του στην ομάδα της Lancia Corse για πολλά χρόνια θα είναι θεμελιώδης για την ανάπτυξη και των δύο αυτοκινήτων. Έτσι ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Αναγέννησης της μάρκας, που χαρακτηρίζεται από φιλοδοξία, πραγματισμό και ταπεινότητα, σε απόλυτη συνοχή με το DNA της μάρκας », δήλωσε ο Λούκα Ναπολιτάνο Napolitano, διευθύνων σύμβουλος της Lancia.
Από τη μεριά του ο Μίκι Μπιαζιόν τόνισε «Είναι μεγάλη μου τιμή που που βρίσκομαι πίσω από την εξέλιξη του αυτοκινήτου καθώς και με τη συνεργασία της Stellantis Motorsport Team.
Ελπίζω να αποτελέσω έμπνευση για πολλούς νέους οδηγούς που θα θέλουν να δοκιμάσουν το ταλέντο τους τους στη Lancia Ypsilon Rally 4 HF για να γίνουν οι επαγγελματίες και πρωταθλητές του μέλλοντος. Η Lancia των νικών, η Lancia των αγώνων επέστρεψε και είμαι χαίρομαι που μπορώ να είμαι μέρος της»
Ο Μίκι Μπιαζιόν έχει συνδέσει το όνομά του με τη Lancia,μεταξύ των δεκαετιών του ’80 και του ’90 ο Μίκι είναι ο ένας από τους δύο πιο επιτυχημένους Ιταλόυς οδηγόυς όλων των εποχών. Ο άλλος είναι ο Σάντρο Μουνάρι που και αυτός έγραψε μεγάλη ιστορία οδηγώντας για τη Lancia.
H συνεργασία της Lancia με τον Μπιαζιόν ξεκίνησε το 1983 στο τιμόνι της θρυλικής 037 με την οποία κατέκτησε το ιταλικό και ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, ενώ το 1986 έκανε το μεγάλο άλμα συμμετέχοντας μόνο στο WRC.
Ο Μίκι Μπιαζιόν είναι ο μοναδικός Ιταλός που έχει κερδίσει δύο από τα πιο σκληρά ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Σαφάρι, 1988, 1989, ίδιες χρονιά και το ράλι Ακρόπολις, όμως την τελευταία του νίκη στο WRC τη σημείωσε στα Ελληνικά χώματα το 1983 με Ford Escort Cosworth με συνοδηγό πάντα τον Τιτσιάνο Σιβιέρο.