Ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος που αναλαμβάνει σήμερα και επισήμως, νέος πρόεδρος της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε ο Δημήτρης Μελισσανίδης.
Είναι ένας άνθρωπος του αυτοκινήτου περισσότερο από πολλά άλλα πράγματα. Κατά βάση είναι ένας πολυπρωταθλητής των ελληνικών αγώνων και λάτρης των γρήγορων αγωνιστικών αυτοκινήτων και της ταχύτητας.
Ο πολυπρωταθλητής των αναβάσεων, Μάριος Ηλιόπουλος, είναι ο νέος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ από σήμερα!
Όπως και στους αγώνες που όλα γίνονται με ταχύτητα, έτσι με ταχύτητα έγινε η αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην κιτρινόμαυρη ομάδα.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει υπάρξει μέλος του Συνδέσμου Οδηγού Αγώνων Αυτοκινήτου, ενώ τα logo της εταιρίας του, seajetς, φιγουράρει σε αγωνιστικά αυτοκίνητα πέραν των ιδίων αυτοκινήτων που τρέχει ο κ. Ηλιόπουλος, αλλά και στα σωματεία που διοργανώνουν αγώνες, που τα στηρίζει οικονομικά.
Διαθέτει ένα στόλο αγωνιστικών (Audi R8, Citroen C4 WRC) και supersport αυτοκινήτων, και το Ford Fiesta, αυτό με το οποίο συμμετέχει τα τελευταία χρόνια στα πρωταθλήματα αναβάσεων, όπου είναι ο απόλυτος κυρίαρχος της κατηγορίας Formula Saloon, είναι από τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα που βρίσκονται στον ελληνικό αγωνιστικό χώρο.
Τον αγωνιζόμενοι Μάριο Ηλιόπουλο, τον «Mario» οι αγώνες τον «θέλουν» και τώρα με την ΑΕΚ, ελπίζουμε να μην παρκάρει τα αγωνιστικά του αυτοκίνητα.
Ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος
Στις αναβάσεις ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι πρωταθλητής στις κατηγορίες του ελληνικού πρωταθλήματος από το 1995. Τότε κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο τόσο στους αγώνες πίστας, όσο και στην κατηγορία Ν στις αναβάσεις. Το 1996 κατέκτησε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο σε αγώνες πίστας, ενώ το 1997 ήταν και πάλι πρωταθλητής στις αναβάσεις.
Ακολούθησε μια μεγάλη περίοδος αποχής από τα πρωταθλήματα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων πριν ο Μάριος Ηλιόπουλος επιστρέψει στην ενεργό δράση το 2007. Το 2008 έφερε στην Ελλάδα ένα εντυπωσιακό Peugeot 206 προδιαγραφών WRC και η παρουσία του έγινε αμέσως αισθητή, με εντυπωσιακές εμφανίσεις στους αγώνες και το χτίσιμο της Seajets Racing Team.
Εκείνη την χρονιά ο Μάριος Ηλιόπουλος αναδείχτηκε πρωταθλητής στην κατηγορία Α με τα πανίσχυρα αυτοκίνητα των ελληνικών αναβάσεων και αντιπάλους τους κορυφαίους οδηγούς μέχρι τότε.
Στην πορεία προέκυψε η συνεργασία με τον επικεφαλής μηχανικό της Seajets Racing Team, τον αείμνηστο Μελέτη Καρατεκίδη (Melo racing εγραφαν τα αγωνιστικά του Mario) που ήταν μια κομβική παρουσία στην καριέρα του Ηλιόπουλου αλλά και στην ζωή του, καθώς γεννήθηκε μια στενή φιλία.
Το 2015 με την αγωνιστική ομάδα να έχει ανεβάσει επίπεδο όσον αφορά την λειτουργία της και την αποτελεσματικότητά της, ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέκτησε τον τίτλο στην Κατηγορία Ε και από το 2016 ξεκίνησε η απόλυτη κυριαρχία στην κατηγορία Formula Saloon.
O “Mario” πήρε 6 συνεχόμενους τίτλους μέχρι το 2021 με τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που έχουν περάσει ποτέ από τους ελληνικούς αγώνες.Ford Escort WRC, Ford Focus ST και από το 2022 ένα μοναδικό Ford Fiesta , από τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα των ελληνικών αγώνων.
Όλα δείχνουν οτι το 2024 θα προσθέσει έναν ακόμα τίτλο στην τροπαιοθήκη του, καθώς μετράει ήδη τρεις νίκες στους τρεις αγώνες που έχουν διεξαχθεί.
Τελευτία επιτυχαία του στην ανάβαση Κύμης, ανάβαση που έχει την ονομασία “Γιάννης Ηλιόπουλος’ στη μνήμη του αδερφού του
Πέραν των παραπάνω, ο Μάριος Ηλιόπουλος βοήθησε πάρα πολύ οικονομικά το Ράλι Ακρόπολις, όταν αυτό αντιμετώπισε τα προβλήματα που το έθεσαν εκτός του WRC, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι δηλαδή.
H Seajets ανέλαβε χορηγός του αγώνα από το 2014 και μέχρι το 2017 το διατήρησε ως έναν αγώνα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, το οποίο προσέλκυσε τους καλύτερους οδηγούς εκείνης της εποχής ενω το νέο Peugeot 208 T16 της κατηγορίας R5 (σήμερα rally2) πρωτοεμφανίστηκε με τους Μπριν και Άμπριν για πρώτη φορά σε αγώνες, κερδίζοντας μάλιστα στην πρώτη του εμφάνιση, το 2014 με τους Μπριν-Μάρτιν.
Ελπίζουμε να μην αντικαταστήσει το πράσινο τερέν, τη μουντή άσφαλτο των αναβάσεων .
Δείτε φωτογραφίες με τον… οδηγό αγώνων Μάριο Ηλιόπουλο: