Τελικά οι φήμες περί αλλαγών στους κανονισμούς στην κορυφαία κατηγορία του WRC, τα Rally1 Cars αλλά και στη μικρότερη, τα Rally2, θα παραμείνουν μέχρι το τέλος του 2026, όπως αποφασίστηκε κατά τη συνάντηση του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA στο Ουζμπεκιστάν.
Λύγισε η FIA; Ίσως, καθώς η Hyundai ήταν αυτή που είχε δώσει το μήνυμα τονίζοντας ότι οι κανονισμοί θα πρέπει να παραμείνουν έως το τέλος του 2026.
Μήνυμα με νόημα.
Έτσι λοιπόν χωρίς τεχνικές αλλαγές, αυτό σημαίνει οικονομία στις ομάδες καθώς θα προχωρήσουν με τα αυτοκίνητα που «τρέχουν» φέτος.
Και θα περιμένουμε το 2027 να δούμε πως θα είναι βάση των νέων κανονισμών τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στις δύο top κατηγορίας στο WRC.
WRC: Αυτά δηλαδή που θα αντικαταστήσουν τα σημερινά Rally1 Cars, αλλά και τα Rally2.
Μάλιστα η FIA υπόσχεται εκτενέστερες λεπτομέρειες σχετικά με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2027, μετά τη συνάντηση του παγκόσμιου συμβουλίου τον Δεκέμβριο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δύο επιπλέον κατασκευαστές να δείχνουν ενδιαφέρον .
Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ, πρόεδρος της FIA, τόνισε ότι αυτή σταθερότητα των κανονισμών είναι η καλύτερη για το WRC καθώς οι κατασκευαστές θα είναι πλέον αφοσιωμένοι στους κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2027.
Ο Γιόνα Σήμπελ, γενικός διευθυντής του WRC Promoter, σχολίασε την απόφαση της FIA ως εξής: «Ως υποστηρικτής του WRC, υπάρχει μια εξαιρετικά σημαντική στιγμή για εμάς, έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε με ενότητα και συνοχή από τεχνικής άποψης τα επόμενα δύο χρόνια».
Να θυμίσουμε ότι από το 2025 η Hankook θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών όλων των κατηγοριών, αντικαθιστώντας την Pirelli, και ότι από την επόμενη χρονιά η Σαουδική Αραβία εισέρχεται στα μεγάλα σαλόνια του WRC.