Περιττό θεωρεί πλέον η Ferrari το σύστημα πλοήγησης στα supercars της και για το λόγο αυτό θα το καταργήσει.
Η σκέψη της ιταλικής εταιρείας που οδήγησε στην απόφαση αυτή είναι ότι εν έτει 2024 οι περισσότεροι, ακόμα και αν το αυτοκίνητό μας διαθέτει ενσωματωμένη πλοήγηση, προτιμούμε να χρησιμοποιούμε το smartphone μας για να κατευθυνθούμε σε έναν προορισμό.
Η συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Andorid Auto φέρνει άμεσα στην κεντρική οθόνη του οχήματος τους πιο ενημερωμένους χάρτες και τις σαφέστερες οδηγίες πλοήγησης, οι οποίες μας είναι γνώριμες και κατανοητές. Αντιθέτως, το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης απαιτεί πάντα κάποιο χρόνο εξοικείωσης και εκμάθησης, ενώ μερικές φορές δεν αποδεικνύεται εξίσου αποτελεσματικό. Έχει μάλιστα διαπιστωθεί ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεν το χρησιμοποιούν σχεδόν ποτέ.
Ferrari: Tα πρώτα supercars χωρίς ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης
Η Ferrari λοιπόν δε θα προσφέρει τις νέες Purosangue και 12Cilindri με το ξεπερασμένο πλέον ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. Ίσως κάποιοι εκφράσουν την άποψη ότι σε μια Ferrari αξίας χιλιάδων ευρώ δε μπορεί να γίνονται περικοπές εξοπλισμού. Από την άλλοι οι ιδιοκτήτες της Ferrari εστιάζουν σε άλλους τομείς και όχι τόσο σε θέματα πρακτικότητας, ενώ συνήθως δεν κάνουν καθημερινή χρήση των supercars που διαθέτουν στα γκαράζ τους, αλλά τα απολαμβάνουν συγκεκριμένες μέρες σε επιλεγμένες διαδρομές.
Η μόνη περίπτωση να τους λείψει το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης είναι αν βρεθούν σε κάποιο μέρος όπου το smartphone δεν έχει καλό σήμα, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να «φορτώσει» ο χάρτης. Αλλά όταν οδηγείς Ferrari μπορείς να μεταβείς σε άλλο σημείο πολύ γρήγορα…