Καλός ήταν ο αγώνας Σκανδιναβίας, 4ος γύρος του ERC, είχε σκληρές μονομαχίες μέχρι το τέλος με νικητές του Σόλμπεργκ-Έντμοντσον με Skoda Fabia RS Rally2, που επανέλαβαν τη νίκη τους μετά την περσινή τους επιτυχία.
Οι νικητές έκαναν ένα εξαιρετικό αγώνα.
Στο τέλος του 2ου σκέλους και μετά από 9 Ειδικές Διαδρομές 83.11 χλμ. φιγουράριζαν στην πρώτη θέση με διαφορά 3,3 δευτ. από τους Πάντον-Κέναρντ με Hyundai i20 Rally2.
Τρίτοι οι Χεϊκίλα-Τεμόνεν με Toyota Yaris Rally2 με διαφορά 12.7 δευτ. από την κορυφή και στην 4η θέση οι επικεφαλής της βαθμολογίας Φραντσέσκι-Μαλφόι με Skoda Fabia RS Rally2.
Στο 2ο σκέλος ο Σόλμπεργκ είναι ταχύτερος και στις 4 πρώτες Ειδικές Διαδρομές αυξάνοντας τη διαφορά στα 13.7 δευτ. από τους Νεοζηλανδούς με το Hyundai και στα 26,4 από τους Φινλανδούς με το Toyota.
Στη συνέχεια ο Σόλμπεργκ σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο και στις επόμενες 4 Ειδικές Διαδρομές και κερδίζει τον αγώνα, με διαφορά 38 δευτ. από τον Χεϊκίλα καθώς ο Πάντον αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ελαστικά του και τερμάτισε τελικά 3ος 51 δευτ, πίσω από τον νικητή.
Ήταν οι πρώτοι βαθμοί του περσινού πρωταθλητή Ευρώπης, ο οποίος ισοβαθμεί με τον Φραντσέσκι στην πρώτη θέση με 56 βαθμούς, όταν ο Γάλλος τουμπάρισε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα.
Στο ράλι της Σουηδίας συμμετείχε και ο πατέρας του Όλιβερ Σόλμπεργκ, ο Πέτερ που μαζί με τον Άντερσον έφεραν το Volkswagen Polo Rally2 στην 15η θέση, έχοντας πρόβλημα με το κολώνα του τιμονιού.
Στον αγώνα συμμετείχαν και οι Όστμπεργκ-Μπάθ που παρά τα προβλήματα με το μοτέρ του Citroen C3 Rally2 (έλλειψη ισχύος) τερμάτισαν στην5η θέση, μπροστά από τους Σεσκς-Φράνσις με Toyota Yaris Rally2, οι οποίοι είχαν πολλά τετ-α-κε και θα τους δούμε στο ράλι Πολωνίας, να οδηγούν το Ford Focus Rally1, χωρίς το υβριδικό σύστημα.
Επόμενος γύρο για το ERC, 5-7 Ιουλίου στην Εσθονία.